monster s4r bugatti team

SORT ALS 3 SUPER PILOTS!!!

   Espero poder donar soport desde la pista!!!!

                  :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Mucha muvha suerte y GASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS :wink:
Gero arte.
Lsssssssssssssssssssssss.

quins bons recordts emb porten les paralaules de GAASSSSSS ::)si o veu el frankdesmo ia sabra de que parlo…
molta sort vil,per cert,¿no li treuras els rellotges…?? un conta revolucions i a tira milles tio…

GAAAAASSSSSSSSS :wink:

gràcies a tothom!!! Principalment anem a passar-nos-ho be, el resultat ens importa un ou (sabem que quedarem els últims, però la qüestió es acabar). Aprofito per convidar a qui vulgui venir, ens aniria de conya ajuda al box ::), el transport gratix, l’hotel és barat, 66€ habitació doble i la nostra simpatia innata ;D. Sortirem el dia 23 (divendres) ben d’hora, pensem arribar allà a mitja tarda, deixar les motos per passar els controls i aviat a dormir, dissabte carrera i diumenge al matí de retorn. El calendari de les carreres es 24 cartagena, 19-5 cartagena, 16-9 braga (portugal, segurament no hi aniré, massa lluny) i 13-10 alcarràs.

Ostres Vil!!! per suposat que tens el tot nostre suport!!!
A veure si pot reclutar algun ajudant!!!Suposo que l’Edu…anirà amb tu no?

A vere si puc baixar!!! Em farie gracia veure tot aket mundillo!!!

  Avui he vist al Pere i l´Enric. Han parat a Organyà i em petat la xarrada, li he dit a l´Enric si baixarie i pode si pel tema feina pot despres baixariem els dos a calafat.

         A vere que em dira!   espero donar suport als 3 pilots!!!

he parlat amb el paco del pavi, es presenta amb una moto motor 999 forquilla 916, chasis 998, etc…

també vaig coneixer al primer que ha rodat al circuit d’alcarras (amb una 999) … que guapo el circuït :o :wink:

Sort Xavi 8) ens veiem, com a molt tard el 13 del 10 :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Se’m possa la pella de gallina quan veig totes aquestes mogudes…Fot-li canya !! :wink:

Tu ja sabràs com va tot això de les carreres pq tinc entès que en fas Supermotard i ja tens, si més no, habilitat en aquestes situacions.

No se que dir-te, tranquilitat, concentració màxima sobretot i agafa’t a una bona roda :wink:

Quina enveja VIL, fot un cop de puny a la taula collons !!!

Sort i estem amb tu…!!

Desmolauretta :wink:

GASSSSSSSS

Mucha Suerteee Vil!!! A dejar el listón alto!!! :wink:

Ja saps que et dessitjo lo millor tiu ¡¡¡¡ :wink:

Ens veiem el diumenge :wink:

Edu, ejem… si vols donar soport, guay però… fes-ho una mica lluny de la pista…

No toquis les motos…

GAAAAFEEE!!!

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

:wink:

Dr. Lobo…hi ha alguna cosa que la resta no sabem??? ::slight_smile:
Explica, explica!!! :coolsmiley:

;D ;D ;D

Es que l’Edu es un gafe, aixó necessita una crònica al teu estil, kiko.
(S’ho val i en quant tingui una mica de temps ja la farem, ja!)

Paraules textuals de l’Edu:

" Si teniu algun traste que voleu espatllar, deixeu-me’l "

:2funny: :2funny: :2funny:

:embarassed: :embarassed: :embarassed: :embarassed: :embarassed: :embarassed: :embarassed: :embarassed: :embarassed: :embarassed:

Vaja tela!!!

Que m’he equivocat!!!

No volia dir l’Edu, me confós! Em referia a en Marc, l’amic del Vil que va estar diumenge amb nosaltres a Calafat…

HO SENTO !!!

:buck2: :buck2: :buck2: :buck2: :buck2: :buck2: :buck2: :buck2: :buck2: :buck2:

Dr. LOobo… ::)Ja m’extranyava, ja…L’Edu.??..ja el coneixeràs, ja…em sembla que serà directament del sector esponja

Por que el Edu tal, que si el Edu cual… ;D ;D ;D

¡¡¡¡ MATAOOOOOOOOOOOO ¡¡¡¡¡

;D ;D ;D ;D

y yo que pensaba que era el edu de FELIZ NAVIDAD… :coolsmiley: :coolsmiley:

Sector esponja,sector Playboy y sector tirolostrastosalasrecepcionistadeloshoteles :2funny: :2funny: :2funny:

… l’Edu… un tio genial :wink:

Suerte :wink: :wink: Más vale tarde que nunca

si, si nights, qui m’havia de dir que als 34 anys em veuria jugant-me la pell als circuits!!! Però sempre pasa igual, quan ets jove tens temps i força, però no tens calés, quan ets vell al contrari. Però el que estic disfrutant només amb els preparatius no te preu!!!