Acostumo a anar per la C-58 en direcció a Sabadell cada matí. L’altre dia em va passar una monster vermella (de carburador) a tota llet i em va saludar, i avui mentre estava a la BP ha passat una groga sense “colin” ni cupula. És algú de vosaltres?
(horari, entre les 8:30 i 9 del matí)
A qui no he vist encara és a una negre que deu sortir a Cerdanyola
Fins desprès!
Xavier
PD: Ja fa temps que no vaig per la ronda del litoral, però cada matí (anava encara en cotxe) em passava una noia amb una monster groga ,sobre un quart de nou, que em possava els pels de punta (al veure-la passar a tota llet entre els cotxes )
Bona nit. parlant d´aquest tema. pel matí de 8:30 a 9:00 pels laterals que van de Barberà a Rubí passa sempre una monster vermella B-T… foten canya entre els cotxes amb uns tubarros de carbono per amunt molt guapos, amb un soroll autentic sembla una 900, no se. Es d´algú de vosaltres de la zona catalana? També he vist un parell de vegades una 748 vermella amb matrícula de Girona pel centre de Sabadell circulant. No se de qui serà. Estaría be que comencesin a donar-nos a coneixer.
jo estic de vacacnes… pero igualment agafo la c58 mes d’hora… cap alla quarts de vuit… (una monster negra brillant)… es facil identificar-me… crec que JO SOC LA CARAVANA…jJUAJAUAUAUAAUAUJAAUAJUAUJAAAA
vaig sovint al baricentro… si veig una aparcada vermella…es teva no XUMET=???..