Mira no se si t’ajudaré gaire pero se que a l’entrada del poble de montmeló hi ha una zona d’acampada, pero dormir dormir… crec que allà no dormiràs gaire ja que està just a la zona d’accés del poble (amb la farra del dissabte no paren d’entrar i sortir vehicles) i de consignes per deixar el mono no ho se segur, pero penso que no.
Fes-li una ullada a la pagina del circuit a veure si t’ajuda.
Fa uns deu o dotze anys que vaig al circuit però mai he estat d’acampada, sé que existeix però no sé com funciona el tema (sóc un pijales :D). A veure si ens veiem, on tens la tribuna?
si hay zona de acampada,no hay consigna para dejar la moto,para acampar es facil…te vas a la zona de acampada pagas y para adentro,se paga por moto y por persona,la moto la dejas al lado de la tienda,puedes hacer hogueras y lo que te rote,hay baños y duchas,pero dormir… :coolsmiley:…la gente va cortando encendidos y reventando neumaticos como si nada,te aconsejo unos tapones para los oidos.
yo este año no voy,pero otros años he dejado la tienda montada para ir al circuito,sin nada de valor dentro y luego he recogido y para casa,hay otros que desmontan y se la llevan para adentro.
y poco mas…
ostres, doncs no se que fer… el fet de l’acampada, més que res, és per tenir un lloc de “reunió” però el que més m’interessava eren les consignes per no anar amb el mono i les botes posades tot el dia
ja però… dos dies amb dos monos, dos parells de botes, dos cascos … es massa, a més, no se si tinc una bossa tant gran com per ficar-hi dos monos :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
home, a la tenda, passo de fer cap festa, per això hem quedo a casa!!! :2funny: :2funny: :2funny:
I els japos no hem preocupen, ficaré un cartell a la moto que hi posara, “Te Menys de 100 cv” i tot solucionat :2funny: :2funny: ni se la miraran >:D >:D >:D >:D >:D