Tinc intenció de comprar-me l’Hyper d’aquí poc temps i estic en tasques de recopilació d’informació.
He estat llegint bastant pel foro tot el què expliqueu, sobretot el tema de taller i demés on portar la màquina.
Sóc molt a prop de Vic ( de Torelló) i més igual portar-la a Barcelona que a Girona , i preguntant als companys de la provincia de Barcelona m’han parlat molt bé dels de St. Celoni. És una opció
A mi també em va bé portar-la a Girona, i veient la güew de Motoexpert he vist que també tenen taller a Girona ciutat ( o casi ).
Dels de Figueres tothom m’ha dit coses bones … però què tal els de Girona ?
Algú té experiència amb ells ? Tracte ? Servei post-venta? Tarifes ?
Jo soc de Girona, i només puc dir-te que no se que tal, només he anat a comprar recanvis, i el tracte es correcte, però els mecanics no els conec, i la botiga val la pena veure-la està molt bé.
Hola! jo la veritat es que nomès he tingut tracte amb moto expert Girona. La meva moto la he comprat allà i totes les revisions i coses les he fet allà.Jo n’estic contenta,sempre m’ha agredat l’atencio i el tracte.
De preu crec que està bè,tot i que tampoc ser que em valdria en un altre lloc peruqe no ho he probat.Jo la veritat si n’estic contnta.
I la botiga,tens raò val la pena veure-la es molt maca i sen van els ulls amb les motos que hi han jejejeej.
Ja ens diras que faras?jeje
No voldria equivocar-me però hem sembla que són els mateixos propietaris.
Jo vaig comprar la meva moto a Figueres per internet, y sempre que necessito alguna cosa truco i m’atenen molt bé.
Crec que són prou serios com per confiar amb ells.
Son tots del mateix propietari en nitu , jo nomes he provat el de figures i s’han portat de meravella amb mi, si vas per allà pregunta per l’angel , es un crac…
Collons como se las gasta ;D ;D, también hay más gente bien parida como el Marc y otros.La verdad es que conmigo se han portado de maravilla.
He oido otros comentarios pero no es mi caso.
Jo només he tingut tractes amb Figueres.
Sí Juli… l’ Àngel un crack, a part que mai té cap problema ni pressa…
i en Marc… se l’hi envà l’ olla molt sovint… si té temps et fa riure una estoneta ;D
Sóc d’Olot, tot i que per motius d’ estudis entre setmana estic a Terrassa.
Tinc una Monster 600 del 2000 de la v/bella escola (carburació blabla) ;D
( Tot i que ja tinc permís per portar mileeees :o ) Però per la meva alçada només he portat la meva moto sola en circuits ( Almeria i Cartagena ) . Falta experiència per carretera oberta, vamos…
Resulta que al final us vaig fer cas i em vaig comprar l’Hyper a St. Celoni.
No perquè a Girona no em fessin bons tractes, sinó èrquè a St. Celoni van ser millor i així quan hi vaig a fer la revisió o a buscar alguna coseta, em marco el Montseny d’anada i tornada …
PD . OceanEyes , els “eyes” del teu avatar son teus ??? Em tenen hipnotizat
oceaneyes ets de Olot??? Pos jo fins fa una setmana que hi vivia i e estudiat a Olot pero no m sones cuans anys tens?Tampoc em sona de haver-te vist m la moto. : :buck2:
UI ho sento!!! l’edat le preguntat perque se la veu molt jove,i crec que cuan ets jove no es cap compromis dir-ho. I si a ella li molesta ja no mo dirà jejeje. Ho deia perque si erem de edat semblants podiem coneixer a gent en comú. Que vols dir que els ulls son seus??? Ja mo imagino jejejejejej que posara els duna altre tia,almenys jo no o faria