Motoexpert a Girona , què tal?

Hola a tothom.

Tinc intenció de comprar-me l’Hyper d’aquí poc temps i estic en tasques de recopilació d’informació.

He estat llegint bastant pel foro tot el què expliqueu, sobretot el tema de taller i demés on portar la màquina.

Sóc molt a prop de Vic ( de Torelló) i més igual portar-la a Barcelona que a Girona , i preguntant als companys de la provincia de Barcelona m’han parlat molt bé dels de St. Celoni. És una opció

A mi també em va bé portar-la a Girona, i veient la güew de Motoexpert he vist que també tenen taller a Girona ciutat ( o casi ).

Dels de Figueres tothom m’ha dit coses bones … però què tal els de Girona ?

Algú té experiència amb ells ? Tracte ? Servei post-venta? Tarifes ?

Gràcies a tots pels comentaris :wink:

Yo soy de Figueres y por aqui muy bien, o sea que seguramente por allí tambien… ;D ;D ;D…a ver si me regalan una camiseta o algo así ;D ;D

Hola Hyper Albert :wink:

Jo soc de Girona, i només puc dir-te que no se que tal, només he anat a comprar recanvis, i el tracte es correcte, però els mecanics no els conec, i la botiga val la pena veure-la està molt bé.

Salut company

OK , gràcies als dos , seguirem investigant :smiley: … i estalviant :2funny:

Hola! jo la veritat es que nomès he tingut tracte amb moto expert Girona. La meva moto la he comprat allà i totes les revisions i coses les he fet allà.Jo n’estic contenta,sempre m’ha agredat l’atencio i el tracte.
De preu crec que està bè,tot i que tampoc ser que em valdria en un altre lloc peruqe no ho he probat.Jo la veritat si n’estic contnta.
I la botiga,tens raò val la pena veure-la es molt maca i sen van els ulls amb les motos que hi han jejejeej.
Ja ens diras que faras?jeje

No voldria equivocar-me però hem sembla que són els mateixos propietaris.
Jo vaig comprar la meva moto a Figueres per internet, y sempre que necessito alguna cosa truco i m’atenen molt bé.

Crec que són prou serios com per confiar amb ells.

Efectivament raulst3 són la mateixa gent. Tenen botigues a Girona, Figueres i Barcelona

http://www.motoexpert.net/tiendas.php?lang=cat.

Gràcies pels vostres comentaris … m’hi pasaré a veure què tal …

Sant Celoni, concretament Motostock, és també una bona opció…i sobre tot més aprop de casa teva!!!

Son tots del mateix propietari en nitu , jo nomes he provat el de figures i s’han portat de meravella amb mi, si vas per allà pregunta per l’angel , es un crac… :wink: :wink:

Collons como se las gasta ;D ;D, también hay más gente bien parida como el Marc y otros.La verdad es que conmigo se han portado de maravilla.
He oido otros comentarios pero no es mi caso. :wink:

Jo només he tingut tractes amb Figueres.
Sí Juli… l’ Àngel un crack, a part que mai té cap problema ni pressa… :wink:
i en Marc… se l’hi envà l’ olla molt sovint… si té temps et fa riure una estoneta ;D

Petunets i V’sss :stuck_out_tongue:

Benvinguda OceanEyes!!! :wink:

Ja he vist que t’has apuntat a la llista dels Gironins.

Per cert…

Quina moto tens?
Perque no penjes una foto de la moto?
D’on ets?
Vindràs a les desmocanyes algun dia?

Explica’ns alguna coseta de tu.

Salut i L’s

Com a dit en Multistrada ,Sant Celoni ho tens mes a prop ,Tracte ,Servei post-venta i mecanic (genial es diu Tuma).

Val la pena que els coneguis.

Slts.

A Sant Celoni he sentit bones crítiques de MotoStock, però no t’ ho puc dir de primera mà…

Gràcies per la Benvinguda, Bernie!!

Sóc d’Olot, tot i que per motius d’ estudis entre setmana estic a Terrassa.

Tinc una Monster 600 del 2000 de la v/bella escola (carburació blabla) ;D
( Tot i que ja tinc permís per portar mileeees :o ) Però per la meva alçada només he portat la meva moto sola en circuits ( Almeria i Cartagena ) . Falta experiència per carretera oberta, vamos…

[archivo adjunto borrado por el administrador]

PERDONEU !!!

He tingut aquest post una mica descuidat. :buck2:

Resulta que al final us vaig fer cas i em vaig comprar l’Hyper a St. Celoni.

No perquè a Girona no em fessin bons tractes, sinó èrquè a St. Celoni van ser millor i així quan hi vaig a fer la revisió o a buscar alguna coseta, em marco el Montseny d’anada i tornada … :wink: :wink:

PD . OceanEyes , els “eyes” del teu avatar son teus ??? Em tenen hipnotizat :smiley: :smiley:

:smiley:

Hola Anna!!! Benvinguda!!! :wink: :smiley:

oceaneyes ets de Olot??? Pos jo fins fa una setmana que hi vivia i e estudiat a Olot pero no m sones cuans anys tens?Tampoc em sona de haver-te vist m la moto. ::slight_smile: :buck2:

Benvinguda oceaneyes :wink: , ja veig que t’has apuntat a girona :wink: .
Aural l’edat de les noies no es pregunta :knuppel2: :laugh: :laugh:

Aural els ulls son seus. Ha veure si la fem sortir aquest cap de setmana en moto. :smiley: :smiley: :wink: :wink:

Oi que si Anna. :knuppel2:

UI ho sento!!! l’edat le preguntat perque se la veu molt jove,i crec que cuan ets jove no es cap compromis dir-ho. I si a ella li molesta ja no mo dirà jejeje. Ho deia perque si erem de edat semblants podiem coneixer a gent en comú. Que vols dir que els ulls son seus??? Ja mo imagino jejejejejej que posara els duna altre tia,almenys jo no o faria :wink: