NO ENTENC RES??????

A veure, la KDD catalana no consistia en trobar-nos, conèixer més ducatistes catalans, xerrar i fer alguns KM??? és a dir, que el principal era conèixe’ns…
Es que veient la ruta que ha posat l’Osito, és una bona sortida o excursió, però trobada o KDD em sembla que no. Per tant NO ENTENC RES, a veure si algú m’¡ho pot aclarir o jo estava confós…per cert, segons la ruta es fa dinar? o no, i si es fa, on? esmorzar ja he vist que sí…però l’idea era quedar en un lloc i fer un dinar o no?
Com veieu no entenc res jajajajaaja.
Vegeu els primers “post” del tema a “petita KDD catalana”
En definitiva jo proposo… fixar un punt de trobada (restaurant) on sigui…i cada ducatsita que arribi per on vulgui…havent fet més o menys KM.

Hi estic d’acord.

Salut.

jo entre esmorzar i dinar voleu donar una volteta (i veure la vacilada de no se quantes duqueses donant una volteta, ufffff quna imatge) bé.

no tinc ganes de fer x kilometres per trobarnos i despres nosequants mes per anar a dinar!!!

no se feu el que volgueu, si puc vinc

L’ssssss

em sembla adient el que diu en multiestrada

Jo també hi estic d’acord, compteu amb faci el que es faci.

la sortida paralela no es obligatoria pero siendo como somos ducatistas en teoria nos habria de gustar las curvas, pues para hablar no hace falta quedar lejos.
pero bueno la situacion es que sera una salida con almuerzo y comida.Evidentemente la gente que no quiera venir a la salida pues que vaya al restaurante(que pondre en un post mas adelante) en el pueblo de PINOS a eso de las 14h.
Otra opcion es que un grupo venga a almorzar y desde alli por una ruta mas comoda llegar a la zona de comida.
Yo he intentado organizarlo lo mejor posible con animo de crear una sintonia lo mas unida posible, si lo que se quiere es cada uno ir por su lado pues adelante, pero mal comienzo tenemos y no hace falta ir a ningun lado.

osito no creo que nadie diga que lo hayas hecho mal y mucho menos que tengamos de ir cada uno por su quenta!!! pero creo que es mas improtante quedar para conocernos que dar una salida (en toda regla)

por eso he dicho de hacer una salidita entre el almuerzo y la comida¿?

podia ser mas comodo par atodos, incluso para ti osito

jejeje

I NO T’ENFADIS!!

osito!

yo me apunto a todas las curvas que pongas!!! (ya me conoces)
hasta donde mi espalda aguante!

Creo que con los diferentes puntos de encuentro hay sufiecientes sitios para encontrarnos los que hagan curvas y los que hagan menos.

MULTI ya que has lanzado tu el post… ¿porque no pensais en una ruta “menor y complementaria” a la trazada por osito?
Y luego habran los que se presentaran a x hora en x sitio y yasta!

Solo pido que cada uno venga con una idea clara de que quiere hacer, sino los que nos gustan hacer muchos kms! tendremos que correr luego
para cumplir los horarios. (no se si m’explicao!)

l’sss

Estic amb tu GON… per una sortida “llargueta” que es fa…
doncs, que S’HA D’APROFITAR carajo, que de fer Montsenys sempre estem a temps.
Saludins :twisted:

Com diu el títol… No entenc res… per això el vaig posar… ni molt menys dic que la ruta que ha fet l’Osito no sigui l’adient o que no m’agradi, només deia que pensava que l’important d’aquesta KDD era coneixe’ns i no tant rodar… que es poden fer les dues coses doncs millor no?
Preguntava també si dinariem i a on, més que res pel tema d’encarregar lloc, ja que, al ser diumenge segur que hi haurà molta gent.
Per tant no cal fer una altra ruta, tal i com proposa Gon900 l’únic que cal es fixar el punt principal de trobada ( restaurant) i dir l’hora, a més seria necessari fer un llistat de la gent que fa la “rodada” i la gent que s’unirà als diferents punts, així com de la gent que anirà directament al restaurant, així ens estalviarem esperes innecessaries.

PD. Osito si te he molestat, no era la meva intenció, perdona noi!!! i que consti que la ruta que has plantejat l’he posat sobra el mapa i està molt bé.