NOTICIA!!!!! LIDERNEGRO ENS VISITARÀ!!!!!!!

Segons fonts ben informades, ^-^ s’ha pogut saber que el nostre amic i company "el xiquitin" LIDERNEGRO ::slight_smile: després de llargues i costoses negociacions a pogut obtenir i sense que servei de precedent, :police:l’autorització pertinent per assistir al 1 er. aniversari de les desmocanyes!!! :crazy2: :2funny:
Aqui teniu la prova:
:wink:
25- LiderNegro ( mi parienta me ha dado permiso )

Retall obtingut des de: http://www.ducatistas.com/index.php?option=com_smf&Itemid=46&topic=27431.10
Per tant…no pot faltar ningú en aquesta especial, irrepetible i única jornada festiva!!! :smiley:

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Ja podeu preparar-li el justificant d’assistencia… :smiley: :smiley: :smiley:

:o :o :o :o :o IM-PRESIONANTE

Si es que en el fons… les noies som MASSA BONES :smiley: :smiley: :smiley:

:gorgeous: :iloveyou:

:gorgeous: :guitarist:

:iloveyou: = lidernegro

:gorgeous: :juggle:

:gorgeous: :sweetheart:

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Auténtico festibalako ehhhh lider??? :2funny: :2funny:

Anem per parts,

Una cosa és “estar”, l’altre “ser” … :smiley:

Tens tota, però tota,tota, tota la raó Dr.Lobo…a més d’una s’hauria d’explicar-li la diferencia entre el verb SER i el verb ESTAR… :idiot2: :crazy2: :2funny:

Repeteixo: Si es que en el fons… les noies som MASSA BONES :smiley: :smiley: :smiley:

i afegeixo: però a mes, algunes estan bones

millor així?

:smiley: >:D

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
No se si venir en taxi, un dia que me dan fiesta voy a tomarme toda la birra del bar :smiley:
Por lo que teti, si quieres una cerveza la tendras que traer de casa >:D

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaale

accepteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem

:wink: :wink:

yo lo unico que se es que la mujer de lidernegro deve ser luchadora de karate o algo, porque lo lleva a raya y el chiquitin mide dos metros lo menos, es como un armario ropero encima de una monster :smiley: :smiley:

Te sueltan la correa… :smiley:

Per fí el coneixeré :wink:

un poquito :embarassed:
:2funny:

Vine amb ella home…molts vindrem amb parella…aixi veura que no som tan degenerats ;D ;D ;D ;D

Ya se lo he dicho pero me ha dicho que ni en puta coña, que prefiere seguir pensando que sois unos dejenerados :2funny:

Si viene, estara convencida de eso al 100x100 … >:D :2funny: