OFICINA CONSUMIDOR

La pregunta és la següent, si jo tinc alguna queixa del meu concessionari ducati, o intueixo ke méstan foten el pèl, a on puc enterarme ke això és així. O sigui tenim algun importador o algo semblant que tingui unes taules de preus sobre les quals els concessionaris no es poden pasar d’allí??? És ke vaig fer la revisió dels 1000 Km i em sembla ke em van fotre l’estillada més bèstia de la història.

Quant t’han cobrat?

156 euros!!! em van veure la kara de gilipollas

jo la vaig fer al 5000 i em van cobrar mes o menys el mateix

pero als mil kilometres RECA es canvi d’oli i punto no?

a la factura t’han de detallar el que t’han fet, en el meu cas estava tot explicat i per el que van fer o vaig trobar correcte. No se que t’han posat en la factura i el que t’han fet.

Jo la vaig portar a Corver.

A la factura que t’han posat?
cnvi d’oli nomes? O alguna cosa més?

Tallers no n’he visitat molts, pero si va com el món de la bici, hi han unes taules de preus establertes.
No m’enrecordo excatament que posa a la tenda a la que vaig jo, pero algo aixi com “Gremi de mecanics…”, algo similar i tenen allà els preus posats incloent mà d’obra per hora.
Quan et fan l reparacio tu tens la taula allà penjada a la vista i et diuen el que et fan. i t’ensenyen el preu.

Fa uns anys vaig entrar a Floreal i vaig veure una llista de preus de la mà d’obra i 4 coses mes, no se si encara hi es.
Mira’t la factura, mira si hi es la llista, fes calculs… i si et prenen el pel “Hail & kill” jejejeje.

a mi la revisio dels 1000 a Corver em va costar 120 euros. On l´has portat?

Descarat XaviKai, jo he anat a floreal i massa gent ma dit ke man timat, bueno ja ho miraré.

Molt guapes eh les botes! Diumenge vam fer una sortideta 3 ducatis (monster, 748 i 916) una gs i una gsxr, 150 kms per el BAGES. Bueno a veure si ens veiem aviat!

home… t´ho han cobrat car…, a saber quantes hores de mà d´obra t´han clavat…

És ke al Foro general Uka hi ha molta peña ke ma dit ke li han cobrat 45-50 euros per la primera revisió i amb la peña ke vaig sortir diumenge em van dir ke la 1ª revisió ha de ser gratuita

no, la primera revisió no ha de ser gratuïta… una altrac osa es que eels quan van comprar la moto el venedor els hi prometes o negociesin una primera revisió gratuita… que em sembla que no es el teu cas. I els que et diuen 45-50 euros…, doncs mira, nomes els hi deuen haver cobrat l´oli i no els hi deuen haber cobrat la mà d´obra perque si mires els preus a qualsevol taller la mà d´obra d´un mecanic surt per uns 25-30 euros. L´oli val uns 15 euros el litre (X3 litres que portes = 45 euros) i a tot aix`sumali l´IVA…, et foten 120 euros en un vist i no vist…, certament. Quantes hores de mà d´obra t´han cobrat???

Jo vaig pagar uns 120€ aprox. peò tinguen en compte que no només es canvia l´oli també s´han de fer verificacions (corretjes, cargols, presions, nivells, etc.)i aixó queda reflectit amb la mà d´obra. Poder hauràs pagat uns 20€ de mes. Lo que SI que havies d´haver fet es demanar un presupost de la revisió i després signar una O.R. (Ordre de reparació) si la factura final es diferent a la del pressupost (mes car) doncs llavors hi hauria “jarana”. Demana sempre pressupost aniràs sobre segur.