Aquest cap de setmana vaig veure dos monster vermelles a la pineda…un dels ducatistes portavaun casc gris obert …ere d’algu de vosaltres¿? vaig saludar a un…jo anava amb la meva groga!!!
L’sss
Aquest cap de setmana vaig veure dos monster vermelles a la pineda…un dels ducatistes portavaun casc gris obert …ere d’algu de vosaltres¿? vaig saludar a un…jo anava amb la meva groga!!!
L’sss
Doncs no se qui son els que busques, però jo et vaig veure a tu, també estava a La Pineda.
De tornada em va adelantar una Monster vermella amb tubs alts molt bonica. -de qui serà?
Salut.
meva no!!!
on hem vas veure¿? a la pineda¿?
pues yo tambien vi la amarilla de los tubacos arriba, sonaba muy bien, ivan 2 tios, pero yo la vi mas alla de la pineda, por la playa de mont roig, claro que ivan de paseo.
saludos.
si alguno viene por estas tierras en moto, no dudeis en avisar que me acerco.
saludos
Jo he estat aquests dies per Tarragona i haig de tornar en breu (Tamarit/Altafulla). Em vaig creuar amb una monster vermella que desprès vaig veure aparcada fora del camping Tamarit Park amb un “burro català” enganxat al “colin”. La meva també és una monster vermella sense gaires canvis