Perdona que et contesti tant tard, però es que el post on em vas dir que volies venir a la trobada ja el tenia oblidat per antic. Has vist la web que estem fent? www.monsterclubcat.es.mw. Mirate-la i en treuràs tota la informació que cal. El MARK em va dir que venia, i em sembla que també és de Sabadell. Si veniu fins a Barna, hi trobareu una bona colla. Si us animeu, digue’m alguna cosa abans del dijous (hem de guardar taula). Sern uns 25 o 30, no està malament oi?
Espero notícies,
Xavi750
va animat noi
Ep MARK, t’he enviat un mail però no dones senyals de vida. Em vas dir que venies fins BCN per sortir a les 9:00 i que no et podies quedar a dinar, però confirma’m si vens amb algú més i si es queda a dinar. I amb aquest tarod2, què en farem que no respira?, li haurem d’estirar les orelles…
Fins diumenge!!!
Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!
Doncs finalment no vindré i en part es per una bona raó. Un dels meus milllors amics ha comprat una 916, li donen demà i es clar vol que anem a fer un vol. L´he proposat d´anar a la KDD però esta peix, fa mes de tres anys que no puja a una moto i no vol pasar-ho malament, tampoc te res d´equip i no es vol arriscar.
La part positiva es que la propera vegada serem un Ducatista més amb una 916.
Disfruteu i perdoneu.
Dons res home, a veure si ens veiem a la propera. Ja penjarem les fotos perquè et caigui la baba. Arreveure.
hola tarod, me llamo joan y he visto en el foro k comentabas el tema de los tubos " termignoli o silmotor" y yo estoy en es misma cuestion, sabes algo?? kiero cambiarlos en breve y todavia no se cual de los dos es mejor… si alguno sabe algo agradeceria los comentarios, gracias.
saludos y gasssssssssss
Hola Joan a ver ten en cuenta que cada modelo de Ducati tiene su que en cuanto a tubos. Para tí imagino que Monster o SS, pondría Sil Motor pero hace poco han hecho una bajada de precios los de Ducati Perfomance comprar precios y elige los más baratos porque de todos ellos yo elegiría los que me quedaran mejor y me gustaran más. La calidad es la misma.