No es por ser separatista ni nada por el estilo, es simplemente que algunos no podremos desplazarnos , por cuestiones familiares, ejem…, tan lejos para la Gran KDD, y estaria bien podernos conocer…yo almenos tengo muxas ganas…y ver muxas ducatis juntas que lo máximo que he visto son dos o tres.
No haria falta algo exagerado:
Ruta (cada uno desde su zona),
Un almuerzo conjunto (hola que tal tu quien eres yo fulanito, jajja te -
imaginaba mas alto, en fin esas cosas),
Mas ruta , una visita (algun sitio de interes general, eeeh…yo que se)
Una comida de hermandad
Finalmente, pa casita a la tarde (bien agustitos i despasito),
Decidme que os parece la historia? , siempre con el permiso de los capos, claro esta…
SEGURO QUE PODEMOS PASAR UN BUEN DIA ,NO?
Y SI A LA MAYORIA LE PARECE BIEN PODRIAMOS EMPEZAR A CONFIGURAR LA HISTORIA, QUE YA SE SABE, SE TARDA UN HUEVO
EN PONERSE DEACUERDO.
Veiem, jo crec que el millor seria que sortim tots els que estem a la nostre zona ja sigui bcna, lleida, tarragona, Girona i quedessim a esmorçar o dinar pero un puesto que tots en haguessim de desplaçar. Tots fariem quilometros. Ara bé si alguns no el importa el fet de no fer km… pos vale.
Yo crec que tarod2 s’aproxima més a la idea que jo tenia, però totes seran ben rebudes.
Jo crec que el primer que hauriem de fer es escollir un lloc de la Catalunya Central i així tothom podria fer Km. Això si, l’esmorzar hauriem de coincidir ja tots, no?..i per fer una mica de ruta ja tots per dinar allá on sigui.
S’admeten propostes:
Per mi no seria idea dulenta, el musseu de la moto de Bassella, que us hi sembla?, ens agafa a tots mes o menys centrats no? esmorzar i visita musseu, caldria però trobar un lloc per dinar , mes amunt o cap a un costat o cap a l’altre, es igual…que dieu?
Jo desde Lleida a on vulgueu. Podriem fer l’esmorzar en una zona central i d’alli anar a fer una cargolada i al museu.
ja son kilometres per que podriam quedar, jo que se "al restaurant del coll de l’illa, anar fins bassella i dinar a Monestir de Les Avellanes y llavors tots cap a acasa.
no se pero jo en principi, i si el temps no canvia vinc.
JAHlive, el que proposes es una passada de quilòmetres, ens haurem de llevar a les 6 del matí, perquè ja saps que en grup es va més poc a poc, sino els amics mossos et treuran fotos de front i perfil.
Jo, com ja sabeu treballo un cap de setmana si i altre no, per tant no puc confirmar. Però si em permeteu l’opinió, jo faria la trobada on sigui (idea de Tarod) lloc central de Catalunya, però passaria del museu. Es a dir, crec que l’interessant ens trobar-nos i xerrar i coneixe’ns, el museu ens prendria un temps molt important que bé podriem aprofitar per a “ducatear” o bé xerrar entre nosaltres i coneixe’ns més, fins i tot preparar un xic la Kdd a Madrid.
Em sembla molt bé fer una trobada, es a dir, que jo m´hi avinc. Així ens podem coneixer, fer-la petar una estona, parlar de motos i donar un vol per obrir la gana. Aquest diumenge passat ens vàrem trobar (no se si recordeu el post: “Reunión de Monstruos”) un grupet de gent amb Monsters, a Mataró i vem fer una excursió fins al Montseny. L´experiencia va ser molt bona, bon ambient, noves coneixençes i un dia perfewcte per sortir amb la moto. Al final crec que varem ser unes 10 Monsters. Així que tingui les fotos les penjaré. Doncs res, a veure si prospera la proposta de la trobada catalana.
Multistrada, em semble be, jo dic el museu com podria dir qualsevol altre cosa. No pateixis pel dia jo també treballo molt els caps de setmana, s’ha d’intentar , un cop sapiguem el lloc (jo la veritat es que per la Catalunya central no se gaires puestos), i a partir d’aqui consensuar un dia, el que millor vagi,no?
soc l’osito i estaria encantat de participar-hi ,a mes a mes d’arrastrar a la gent del Ducati motoclub, nomes us pregaria concretar les dates doncs tot el juny gairebe estem preparant le 24 h.
Jo propossaria per calaf o catellfollit de riubtegos amb bons restaurants i proxim a rutes ducati.
Si voleu m’ofereixo voluntari (doncs aixi faig al Ducati Motoclub) a formar part del grup o persona que ho organitzi.
Em sembla un bon lloc on dius Osito. Es un punt “intermig” pels participants (sobretot pels de Lleida y Barna). Jo secundo la teva proposta y el teu oferiment
No tinc cap problema en aceptar la proposta d’Osito. Tot el contrari.
Que vagin dien la seva els demés, pel que fa al lloc proposat per en Osito.
Queda clar, però, que la petita KDD a la CATALANA, hauria de ser aquest mes de maig, Cal proposar una data donc: Pregaria que no fos el diumenge 16, per que trevallo, sense posibilitat de “escaqueig”. 23 o 30 particularment m’aniria de “coña”. Que dieu els demés?