Per en faldelu o qui en sapiga res d´ell

Hola!

Aquest mati he passat per Floreal i a la porta del taller hi havia una 620SS plata que juraria que es la teva, tot i que no se la matricula diria que era la teva perque m´he fixat en els escapaments DP amb enganxina de Termignoni (estic malalt???) que estaven tocats per la brida, com els teus. La moto tenia una arrossegada pel cantó dret, intermitent, carenat, retrovisor… buffff, m´he espantat, ja que fa uns dies que no dius ni mu ni aqui ni a Ducatistes. Digues algo home. ¿Has caigut? ¿estas bé?

Jo també la vaig veure, a Floreal vaig passar per unes enganxines de ducati corse. La estava provant un mecanic i li vaig veure la rascada al carenat y al tubarro.

he parlat amb ell i està bé. Està al taller no nomes per la caiguda, que sembla ser el va tirar un amb un cotxe, sino per fer la rev dels 10000

Familiaaaaaaa!!!

Bona nit!!! Moltíssimes gràcies per l’interès, sou collonutss!!! El cert es que vaig tenir una petita arrosegada al carrer Indústria per un descerebrat que es va creuar els 3 carrils del carrer per anar al xamfrà contrari xq hi había un lloc per aparcar i com que el camió que anaba per el carril central no em deixaba veure m’el vaig trobar creuat davant meu… 8O Per sort vaig poder esquivar el cop (¡Vaig fer fins a un invertit! Espero no fer-ne més… :cry: ) i vaig acbar per terra, però tot bé, ara estic amb el tema de les aseguradores…
Doncs si, he dut la moto a fer la revisió dels 10 i la revbisió més les pastilles de fre davanteres ¡¡¡¡489 euros!!! Això es una ruina… :cry:

Merci Uka per l’interès, a veure si tornem a fer una sortida un cap de 7mana d’aquests i la fem petar una estona…

Salut!!

¿Podrías desglosar la factura? Me parece carísimo. A mí, cambiado las pastillas (traseras, eso sí) me cobraron, no en Floreal, 205 €.

Joder faldelu, la tenies feta caldo o que?
Vaja “sablassu”.