PERDONEU...

Perdoneu la meva absència de forum durant aquets ultim mes, durant el qual, han passat coses molt greus…
Sento que com moderador de la zona catalana, ens aquests moments dificils per a tots no hagi pogut estar amb vosaltres…però com alguns sabeu en Jordi de 16 anys fill de la meva dona Sandra, va patir un greu accident de moto el passat dia 27 de maig. Des d’aleshores que estem a l’Hospital de Granollers…hem passat dies molt dificils on en Jordi lluitava per sobreviure, 16 dies a l’UCI amb respiració assistida i coma induit que han servit per estar ja a planta i començar la recuperació, la qual sens dubte serà llarga.

Torno a connectar-me amb vosaltres, però amb certes limitacions…passem la nit i el dia a l’hospital i no disposo de gaire temps. Ara amb el modem aquest de Vodafone, tenim internet al portàtil i en Jordi pot connectar-se pel messenger amb els seus amics, això l’ha animat molt, malgrat li mostra la mancança evident de no poder moure el braç dret…el qual esperem recuperar…

Espero que aviat tornem a la normalitat i us pugui saludar o bé fer una sortideta en moto.

Gracies a tots.

Nada de disculpas Kiko…te teníamos en el corazón a ti y a tu hijo.

Llevo desde las 8:00 de esta mañana y lo que queda para ver si podemos abrir el restaurante el lunes, y sin duda leer tu post me ha dado nuevas fuerzas y una alegría enorme.

Muchos ánimos y que ya haya pasado lo peor.

Un abrazo compañero :wink:

Molts ànims company :wink: Lo pitjor ja ha passat i segur que en Jordi es recuperarà molt bé.

Una abraçada.

No sabía nada Kiko.

Desear la más pronta recuperación posible a tu hijo y toda la fuerza y ánimos del mundo.

Un abrazo Kiko.

:wink:

yo tengo a un buen amigo en una situación bastante parecida… es joven (28 años) pero en el caso de vuestro chaval tan jovencito aún debe ser peor…

Muchos ánimos y un abrazo!

Kiko ja saps on sóm per quan ens necessitis, ja sé que t’ho he dit molete vegades però t’ho torno a dir.

Molts ánims al Jordi :wink:

òstia kiko!, no sabiem rès… just la setmana passada vaig pensar en que feia molt que no et llegia… :frowning:
us desitjo un bona i ràpida recuperació pel jordi, que segur que serà així i més havent passat el pitjor, també molts ànims per tots dos i els més propers…

una abraçada.

salut, miquel.

Molts anims Kiko ja saps que aquí estem pel que vulguis

una abraçada company!!!

Ni disculpes ni osti**, Kiko, el 1r és el 1r… :slight_smile:

Ànimssssss tant per tu com per la Sandra , sobretot per en Jordi :wink:

Petunets, abraçades i V’sss :stuck_out_tongue:

Coño Kiko! Un abrazote pra ti y la familia, em alegro de que todo vaya mejro…

Ánims i força per seguir lluitant! :wink:

Una forta abraçada per tu i per la família.

Jo tampoc en tenia ni idea…
Ànims Kiko !!!

Aupa Kiko & famiglia :wink:

Salu2

:batman:

kiko, estem amb tu i pel que necessitis, ja ho saps

ànims a tots :wink: :wink: :wink:

El nostre recolçament per el Jordi, la Sandra i a tú.

P.D: Esperem veure-us als 3 a la propera desmopancetada.

Kiko no fa falta demanar perdó.
Qui més necessita de la teva força es en Jordi.
També conta amb nosaltres per lo que necessitis. OK?

Una forta abraçada!!!

Ojalá que se recupere pronto y bien.
Un abrazo para los tres desde Zaragoza.

Espero que el teu fill es recuperi totalment.
Ânims…
:wink:

Ánimos y a luchar por la recuperación total de tu hijo.

Kiko & family, Anims!
Els nanos son forts, endevant y a recurerar-se!!!

El que necessitis, només cal que ho demanis, de veritat.