POCA ACTIVITAT

Relexes… si que estem avorrits a la zona catalana…no fotem res!!!
Clar que molts de nosaltres o millor dit la majoria entrem a monsterclubcat… serà el fet diferencial??? serà que només hi ha monsters???
La veritat és una llàstima que s’hagi reduït l’activitat, malgrat que al general si entra gent ducatitsta catalana… no sé… però em sap greu que arrel d’aquesta zona s’hagin creat webs o amistats que tenen dos punts comuns: 1) la passió per les motos DUCATI i 2) que el punt de partida o de coneixença va ser aquesta web…
Per cert i en Manu… ja ha tinc “l’anti-rossi”??? fa 15 dies estava molt apunt no??? algú en sap quelcom???

No, no Multi, todavía no ha tenido el xurumbel. Ayer hablé con él y me dijo que el médico les había dicho que esta semana ya va a ser seguro.

Si con las nieblas los fríos las heladas del interior … como que te quedas congelao antes de llegar a la rotonda … :cry: . Y que conste que no es por no salir, , que si hay que salir se sale… pero salir para nada es tonteria… ¿no’

Que conste, salgo todos los sabados y todos los domingos.

ei MULTI…!!!

tens raó que aquest foro está aborrit… però és que com hi ha l’altre foro… jo no escric gaire… pq no puc estar per tots dos foros… però de tant en quant passo per l’altre… :oops:

el MANU aún no es papi???.. a ver si és aquesta setmana i ens convida a unes birretes virtuals… :wink:

sortir… ?? jo vaig intentar arribar a Rupit dissabte passat… i passat manlleu?? més enllà de vic… vaig haver de fer mitja volta… boira… i MOLT de fred… no tenia guatns d’hivern… i no sentia les manetes…

ara ja tinc guants … :twisted:

Jo estic ara a Terrassa i tincun pitjor acces a un ordinador… pero la moto no es para… vinc per Castellar-Setmenat fent unas curvetas… que amb las rodas fredas surt derrapant a la MotoGP…

els del motoclub hem estat de curset a montmelo, els de les monsters ja s´ho fan al seu foro, aixi que he estat una mica desconectat i amb aixo del lloguer de calafat doncs que no em pasava per la nostra zona.
Pero espero que pel cap se setmana del 11-12 fotem la primera hivernal de l’any, per tal de que aixi quedem uns quants i es porti lo que l’altre dia al bar del monsterclubact es va parlar. Fotre una calçotada tots tres grups junts, si us asembla be podriem fer una minisortida a esmorçar per parlar del tema.
Desde el motoclub sempre hem fet una calçotada a Salomo(tarragona) doncs alla tenim una de les almes mater de les ducati a catalunya, l’albert ex mecanic de ductai i que ara te un bar alla a salomo. Aixi que podriem anar a esmorçar alla i paralar amb ell
qui s’apunta?

jo m´apunto

Val vinga…otia!!! no!!! treballo el cap de setmana 11-12 desembre

Doncs jo com en Ducatoni, esperant que la temperatura superi els 5-10 graus i la boira es disipi.

Jo vaig pujar el diumenge a esmorzar a Andorra, vaig sortir de casa a le 8:00, a 20 km de ponts boira i temp. -3, quan em vaig donar conte, estaba tota la part de davant de la moto amb una capa de gel i els meus braços i guants iguals, al parar a Ponts a posar gasolina, encara al-lucina ara el tio de la benzinera. Finalment vaig arribar a Andorra i a les 13:00 tornava a ser a casa meva.

Va ser una bona experiencia.

Saludos

els del motoclub hem estat de curset a montmelo, els de les monsters ja s´ho fan al seu foro, ...

Osito no te pases que te meto jajajaja :mrgreen: estem n una democracia no? cadascú que parli amb qui vulgui no?

A la calçotada ens apuntem tots, ja toca fer algo tots junts :smiley:

Per la organització de l’event… no sé, però a la calçotada fojo que sí, i els altres Monsters, ja ens cuidarem que no hi falti ningú.

Ja farem llista més endevant oi?

Ciao!!

siés per una calçotada…m’ho posseu dificil per dir que no :wink:

Així agrada!!! quina acció!!!
Otia Reca…no vas fer fotos??? quina ruta vas fer per a pujar a Andorra??? i digues!!! que et vas comprar!!!

Jo em apunto si no estic de guardia…

Jo també mi apuntaré.