Por fiiiiiin!!!!!!

Pos eso… por fiiiiin!!!

Dspués de + de 1 mes sense la moto ¡¡¡demà me la donen!!! I l’home del temps diu que hi han prevision que un motorista atroni Bcn amb una moto (el meteosat diu que serà italiana) i que no baixarà d’ella fins al diumenge :twisted:

Si a algú li ve de gust fer una volteta dissabte matí per on sigui només cal que indiqui lloc i hora de trobada…

Si es que l’he trobat tant a faltar… snif!! :cry:

Ostia, deus estar que et surts amb les trompetes que li han posat!!!, a veure, si estas pel In Blue amb la moto igual em passo.
Ah! y dissabte es bastant possible que pugui sortir així que ja saps.

V´s

Uka, demà hi seré sobre les 8:15, fins aleshores estaré voltant per Barna probant la moto (per cert, ja la he deslimitat… jeje)…
Sort que la visera es fosca i la duc baixada, a més, cuan em miren disimulo de puta mare pq si no… em foto vermell de collons… (d’aqui posar la visera fosca…)

Sobre la sortideta del dissabte seria de puta mare…

Per fi faldelu ja ens podrem coneixer. Enhorabona

ENHORABONA FALDELU!!!.. apa… ara ja pots 'nar tronant per tot arreu!!!

a mi fins la setmana que ve res de res… que els de ducati… passen de tot!!! :twisted:

jo que ja pensaba donar-li la pallissa al compy de feina aquest finde…

petonets!!!

L’ssssssssss

…y a disfrutaaaaarrrrrrrrr!!!

Jeje tarod… molt monu a la foto… ja s’et veu una retirada de familia amb la teva cosina… juas juas!!

Ostia alix, vaya put… aquest diumenge ja marxo cap a Cadiz 15 dies, cuan torni ja la tindràs espero, a veure si qdem i me la ensenyes (la moto…) jeje

Apa, 10!

… doncs quan torni te l’ensenyo…

(la moto… ) :wink:

que vagi be per cadiz… avui tinc l’examen de cinturo marro!! glups…!!

L’ssssssss

vols anar a fer una arrabassada-vallvidrera-molins de rei a la tarda?

Doncs avui no podré… he d’anar a l’In Blue pq Diumenge marxem a Cadiz i hem de xerrar coses…
Pero si et pases veuràs els Termi (¡Es acollonant!!! Em fot vergonya arrancar als semàfor… VAYA ESCÀNDOL!! :twisted: )
Lo de la ruteta si et va bé ho podem planificar per Dissabte…

Ja em diràs…

me apunto a salir el sabado y el domingo tambien

salud

yo si salis el sabado igual me apunto tb ya direis algo…

P.D: cullons !! tarod, la foto sin palabras :stuck_out_tongue: