PREVISIÓ TEMPS PEL DISSABTE 11

El Picó diu: Hi haurà nuvolades poc importants dissabte al mati. A partir de la tarda, precipitacions de curta durada i certa intensitat. Temperatures sense canvis.

La qüestió és- si anem a Andorra molaria sortir MOLT d’hora pq sinó pringarem a la tarda no creieu?

Pos si to sigue igual, por Lleida a sudar a la gotagorda …

Si, en principi vem dir, les 7 del matí per sortir, i sortir d’allà a les 3 o les 4 de la tarda.
Creuem els dits…

OK XaviKai, desde on sortirem???

y al final… qui aneu? a on heu quedat? quin es el plan?.. :?

De moment encara no han dit res, pero el joan va comentar de quedar a la estacio de sant andreu arenal, allà al final de la Meridiana.
En cuanto se sepa algo se pone por aqui.

Alix: Plan, sortir a les 7, pujar, mirar tendes,comprarme el mono (jejeje), dinar, i baixar.
Que recordi anem:

Joan620
Xumet
Slayer
Xavikai
Sweetdie (veí del Xavikai amb Varadero 1000)
Alix (no te rajes !)
Colega de la Alix con Vstorm?

No se si em deixo algú, que s’apunti.

Alguna pregunta més? Alguna pregutna mas?
Demà entrenament a 2 quarts de deu al miniestadi…

doncs…XAVIKAI… el VSTROM… está a Saragossa… :cry:
i jo… jo m’estic rajant… que fa més d’una setmana que no l’agafo… i aniré trepitjant ousss!!! 8O :cry:

Agafeu el “chubasqueruuuu”!!!. Que us ho paseu bé.

V´s

…gracies UKA… si plou… encara em rajo més… i a més … no tinc “chubasqueruuuuu”… :cry:

.........gracies UKA.... si plou... encara em rajo més... i a més ... no tinc "chubasqueruuuuu".... :cry:

doncs si t´has comprat cuir es imprescindible!!, coses del cuir…, circuit, sortidetes pero quan ve mal temps es un rollo, et mulles, agafa molta aigua i pesa una barbaritat i a la llarga es fa malbé. Jo de tu em compraria un impermeable d´aquests tipo mono, van bé o sino un equipet de cordura amb capa impermeable (tipus goretex o similar (D-dry))

a10

si UKA… això volia fer… comprar-me algo de cordura… goretex i tal… però a barna a on vaig??.. he 'nat al motorcar i no he vist res que em faci el pes… i a la makinista…idem…
:cry:

Doncs a Motocard tenen molta cosa, de moltes marques i amb preus bastant bons…no se, tbe esta Motoralia (just alla al davant del cala2) a Rosselló entre Passeig de St Joan i Bailen y les clasiques JCB i Mundial Motos al Paral.lel, a l´alçada del metro Poble Sec. Tbe Attak, al principi del carrer Valencia (on s´ajunta amb avinguda Roma) que a mi em sembla la mes cara de les que t´he dit…

V´s

Gracies UKA!

Alix no et rajis ahir vaig conèixer a la peña al Alex, guai…
Jo anire de trankis i XaviKai diu ke no ha sortit mai amb ells, o sigui kanirem molt relaxats, sortim d’hora, en principi no crec que plogui fins al vespre. Deiem de sortir d’andorra d’hora, al migdia 4 o així. :stuck_out_tongue:

Aqui andorra cap a les 6-7 de la tarde normalment s’en nubola una mica…pero si plou molt…uffffffff

Alix si pujes…pasat canillo hi ha una tenda que tenen monos d’aigua per 30 euros!!! o tots el que pujeu també es intersant (negre, vermell o blau)

L’sss i que hos o paseu bé (diumenge podria pasar pel supermotard…Ducatoni hi aniràs!!!

eu llegit el meu article, no??.. si no… millor que el llegiu… en fins… que sea lo que dios kiera!!!..
a st andreu!! l’estació…!.. alla hi sere…
GLUPSSSSSS!!!
… el que avisa no es traidor… :wink: jejejejje

Guai pq ja em veia anant sol i fent esperar la peña tot el camí!!! :wink:
Després el xavi posarà horaris etc…

jajajajjajajajajj SLAYER!!! tu eres un interesadooo!!! quieres que vaya yo pa’cerrar el grupo!!! :x
:stuck_out_tongue: jjajajajajajajjaa… que mala leshe… estoy pensando en que si voy me pasaré de los 1000… hare unos 1300… no pasará nada con la revisión no!!! :?

AVENTURAAAAA!!! També mola la incertesa de si plou o no, esperem que no pogui per això 8O

No pasa nada si la moto tiene aceite, jo vaig fer la revisió als 1500 pq el mecanic de floreal estaba de vacances i no pasa res.

Conrolar grasa cadena.
Controlar oli.

…i punto, no ve de 300 Km si no pases de 5000 rpm