Primeres Desmocanyes Juny

jo tinc un sopar a can ninetes per 70 persones!!! o sigui k depen de com acabi vindre mes tard!!!

:wink:

Ho sento amigues i amics, però els Divendres son sagrats, sopar amb la dona i la peque a base de delicatessen, tranquilitat, bon vi, que arriba el finde i encara tenim feina ;D ;D.

Que us ho passeu molt i molt bé.

Salut i L’s

Ho intentarem, així us coneixem i la comencem a liar!!!

Un parell de trucades i si puc ho confirmo!!!
01.- OceanEyes
02.- Ducatigirl
03.- Juli
04.- retro
05.- Mandy
06.- Kremer
07.- Magno
08.- A FONDU I CRIS
10.- Dueducatisti, siamo due…
11.- Jaume.mts
12.- reniducati
13.-Nani i Ari
14.-
15.-

Amb el vostre permís retoco una mica els números :stuck_out_tongue:

01.- OceanEyes
02.- Ducatigirl
03.- Juli
04.- retro
05.- Mandy
06.- Kremer
07.- Magno
09.- A FONDU I CRIS
11.- Dueducatisti, siamo due…
12.- Jaume.mts
13.- reniducati
15.- Nani i Ari
16.-
17.-

:smiley: :smiley:

Petunets i V’sss :stuck_out_tongue:

al final tres mes de la plana. fins ara.

01.- OceanEyes
02.- Ducatigirl
03.- Juli
04.- retro
05.- Mandy
06.- Kremer
07.- Magno
09.- A FONDU I CRIS
11.- Dueducatisti, siamo due…
12.- Jaume.mts
13.- reniducati
15.- Nani i Ari
16.-pigri
17-harri
18-jordisagr
19-
20-
17

Bueno que!!!??? com va anar aixó,borratx@s!!! >:D >:D >:D

Al final no vaig poder passar despres del cursillo :buck2:,Ara us diré perque i suposo que em perdonareu :angel:.Tenia les fibres de circuit recent pintades al taller,no em vaig poder aguantar i les vaig anar a buscar/muntar :smiley: :smiley: :-D.Falta una mica de tornilleria rapida que tinc demanada ,quant la tingui acabada us penjo alguna foto :wink:.Va quedar prou bé per ser pintada per un afiçionat avançat.M’ha sobrat molta pintura ,puc arrastrar varies vegades :smiley:

La companya Esther ja us va dir que el dia 28 debuta a Alcarràs? ^-^.Ja cal que em posi les piles, a Castelloli i havia una paia que em fotia unes passades de por (a mi i a molts) i a més era japo!!! :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff:.El meu orgull de macho iberico a sota terra :smiley:

Una abraçada ZG ens veiem a les properes ,us ho prometo :wink:

Va anar bé, va anar bé :wink: El sector farreru sortint del Konig cap a Can Ninetes i no sé com van acabar. :buck2: jo com a integrant del sector tranqui… del Konig a fer nones :stuck_out_tongue:

jo tenia una festa privada a can ninetes…i de cop entren els 3 de tona(pigri,harry,jordi) ,el sr magno,i les 2 bruixes.(kremer i esther)…
i au!!! ja la tenim aki !! a revolucionar-me a les iaies!!
pobre gent!!, i kuan aconsegueixo k marxin a dormir les del sopar, apareixen el sr oskar i la futura motera rakel…
mes tard la tatat k venia de bcn i per acabar en mondra k venia d currar amb pedregada incluida…i apa ratafia amunt,ratafia avall…
Jordi…com et vas aixecar?? kina paciencia k tens…pigri i harry!! no teniu compassio!

Eiiii, Hola de nou

Jo puc dir-te que van anar de PM :wink: , les nostres primeres desmocanyes.
una acollida per part de tothom inigualable, i ens ho vem passar molt bé!!! ;D ;D

El proxim dia desmocanyes i després can Ninetes amb el sector farreru :buck2: :buck2: i a fondu!!

Gràcies a tots i fins la pròxima!!!

EI!! Com us ho monteu!! Sous la bestia!! Algun dimecres agafare en boing 748 i vindrem de desmocanyes!!
No serà per ganes!!
V’SSS

Bé gent, peroooooo…

Hi ha proves del delicte o no hi ha proves?

:sinfotos: