jo tinc un sopar a can ninetes per 70 persones!!! o sigui k depen de com acabi vindre mes tard!!!
Ho sento amigues i amics, però els Divendres son sagrats, sopar amb la dona i la peque a base de delicatessen, tranquilitat, bon vi, que arriba el finde i encara tenim feina ;D ;D.
Que us ho passeu molt i molt bé.
Salut i L’s
Ho intentarem, així us coneixem i la comencem a liar!!!
Un parell de trucades i si puc ho confirmo!!!
01.- OceanEyes
02.- Ducatigirl
03.- Juli
04.- retro
05.- Mandy
06.- Kremer
07.- Magno
08.- A FONDU I CRIS
10.- Dueducatisti, siamo due…
11.- Jaume.mts
12.- reniducati
13.-Nani i Ari
14.-
15.-
Amb el vostre permís retoco una mica els números
01.- OceanEyes
02.- Ducatigirl
03.- Juli
04.- retro
05.- Mandy
06.- Kremer
07.- Magno
09.- A FONDU I CRIS
11.- Dueducatisti, siamo due…
12.- Jaume.mts
13.- reniducati
15.- Nani i Ari
16.-
17.-
Petunets i V’sss
al final tres mes de la plana. fins ara.
01.- OceanEyes
02.- Ducatigirl
03.- Juli
04.- retro
05.- Mandy
06.- Kremer
07.- Magno
09.- A FONDU I CRIS
11.- Dueducatisti, siamo due…
12.- Jaume.mts
13.- reniducati
15.- Nani i Ari
16.-pigri
17-harri
18-jordisagr
19-
20-
17
Bueno que!!!??? com va anar aixó,borratx@s!!! >:D >:D >:D
Al final no vaig poder passar despres del cursillo :buck2:,Ara us diré perque i suposo que em perdonareu .Tenia les fibres de circuit recent pintades al taller,no em vaig poder aguantar i les vaig anar a buscar/muntar
:-D.Falta una mica de tornilleria rapida que tinc demanada ,quant la tingui acabada us penjo alguna foto
.Va quedar prou bé per ser pintada per un afiçionat avançat.M’ha sobrat molta pintura ,puc arrastrar varies vegades
La companya Esther ja us va dir que el dia 28 debuta a Alcarràs? ^-^.Ja cal que em posi les piles, a Castelloli i havia una paia que em fotia unes passades de por (a mi i a molts) i a més era japo!!! :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff:.El meu orgull de macho iberico a sota terra
Una abraçada ZG ens veiem a les properes ,us ho prometo
Bueno que!!!??? com va anar aixó,borratx@s!!! >:D >:D >:D
Va anar bé, va anar bé El sector farreru sortint del Konig cap a Can Ninetes i no sé com van acabar. :buck2: jo com a integrant del sector tranqui… del Konig a fer nones
jo tenia una festa privada a can ninetes…i de cop entren els 3 de tona(pigri,harry,jordi) ,el sr magno,i les 2 bruixes.(kremer i esther)…
i au!!! ja la tenim aki !! a revolucionar-me a les iaies!!
pobre gent!!, i kuan aconsegueixo k marxin a dormir les del sopar, apareixen el sr oskar i la futura motera rakel…
mes tard la tatat k venia de bcn i per acabar en mondra k venia d currar amb pedregada incluida…i apa ratafia amunt,ratafia avall…
Jordi…com et vas aixecar?? kina paciencia k tens…pigri i harry!! no teniu compassio!
Eiiii, Hola de nou
Jo puc dir-te que van anar de PM , les nostres primeres desmocanyes.
una acollida per part de tothom inigualable, i ens ho vem passar molt bé!!! ;D ;D
El proxim dia desmocanyes i després can Ninetes amb el sector farreru :buck2: :buck2: i a fondu!!
Gràcies a tots i fins la pròxima!!!
EI!! Com us ho monteu!! Sous la bestia!! Algun dimecres agafare en boing 748 i vindrem de desmocanyes!!
No serà per ganes!!
V’SSS
Bé gent, peroooooo…
Hi ha proves del delicte o no hi ha proves?
:sinfotos: