problema frenos 600ie

Buenas companys,
porto 8.000 klm. amb la meva 600ie, en aket temps he canviat la pastilla de freno de radera 2 cops.
resulta que si clavo els fre de radera, a sac, em surt la pastilla volan…
ja us podeu imaginar el “susto” que es veure com t´adelanta un troç de fre al arribar a una corva tancada. Vaig anar a FLOREAL i a que no sabeu que em va dir el cap de mecanics (Andres) …
Que tindria que frenar mes amb el de devant !!! vaig quedar flipant
resulta que per ells es normal que si abusas del fre de darrera ( i cal dir que peso uns 100Kilos) surti disparat.

Sembla que m estant torejan com a un miura.

ALGU TE EL MATEIX PROBLEMA ???

rafagas,

rusoBCN

(ja sempre he pensat que no es pot ser infidel ni a la novia, ni al metge ni al mecanic… pero crec que tindre que trencar akesta regla…)

No sé, el fré de radera el porto rugós… lo he usat un parell de vegadas desde que tinc la moto. Teóricament el fré que et para en una apurada es el de davant, el de darrera es una ajuda per emergencies o per fer derrapar la moto.

Glups … ¿Has smirado de cambiar de mecánico? … Manda narices la contestación … O tienes pa pinza defectuosa o te han montado mal las pastillas y no ha colocado los pasadores o alguna cosa rara. De todas formas, si la moto es nueva EXIGE LA REPARACION EN GARANTÍA y si te la tienen que cambiar, pues que te cambien la pinza.

la pastilla no deberia salir de la pinza aunque claves el freno, o esta mal montada o es defectuosa o algo le pasa a la pinza pero que te diga esto el mecanico manda huevos…

¿Puedo saber el motivo de porqué no se ha hecho esta consulta en la sección de mecánica?

de ninguna manera te habria de suceder esto

mirate el pasador haber si esta mal metido o roto, porque este habria de agunatarla…

salud

Gracias por las respuestas.
Voy a exigir que me solucionen definitivamente el problema de gratis y luego seguramente me pasare a otro concesionario Ducati.

De todos modos, es cierto que abuso demasiado del freno de atrás, a ver si cambio un poco mi estilo, que esto de frenar cruzao me pone a 100 pero es poco efectivo.

Ráfagas,

rusoBCN

P.D. he publicado el mensaje en la zona catalana porque quería vuestra opinión del concesionario FLOREAL que tiene mucha “fama” en Cataluña

¿Puedo saber el motivo de porqué no se ha hecho esta consulta en la sección de mecánica?

porque el foro catalán sabe de mecánica???.. :stuck_out_tongue: … para decir a los catalanes que NO vayamos a FLOREAL?.. JAUAJUAJUAJAUAJUAJAAAA

Hola Roger, l’altre dia pensava en tú (i no pensis malament eh…). Perquè no passes un dia d’aquests per el bar de Monstres, un Dijous a les 7 o 7:30? A la web hi tenim el nou bar on ens trobem i la direcció. Vinga home i ens ensenyes com tens muntades les pastilles de fre. Com algú ha dit per aquí, és impossible que s’escapin si no és que estan muntades amb el cul.
Fins aviat!!!

Ara m’has deixat acollonit! Jo he comprat la moto a Floreal tb :lol:
Ja tenia mala imatge d’aquest concessionari pero és ke arar si ke ho tinc clar, em cambio a Corver, pitjor que Floreal no poden ser que a mi em perdia oli el tap de carga i em van dir ke era normal, quins desgaciats!

Ara m'has deixat acollonit! Jo he comprat la moto a Floreal tb :lol: Ja tenia mala imatge d'aquest concessionari pero és ke arar si ke ho tinc clar, em cambio a Corver, pitjor que Floreal no poden ser que a mi em perdia oli el tap de carga i em van dir ke era normal, quins desgaciats!

slayer, es normal… en perden totes les monsters pel tap del carter :D:D

Bé, penseu que això d´internet es una bomba…, el boca a boca fa por i suposo que també deu haver gent que estigui molt contenta amb els de Floreal…, no potser que tothom estigui descontent!.

siau

I que en penseu de motoexpert de Figueres… el coneixeu ???

Doncs aqui teniu un, que esta A B S O L U T A M E N T, covençut que Floreal, es tan bon taller oficial com qualsevol altre.

Amb mi, sempre m’han procurat un tracte que en moltes ocassions, supera el d un client, m’hant fet favors, i s’han enrollat amb mi.

Heu de pensar, que tots, tots els tallers reben critiques.

SALUT

Doncs aqui teniu un, que esta A B S O L U T A M E N T, covençut que Floreal, es tan bon taller oficial com qualsevol altre.

Amb mi, sempre m’han procurat un tracte que en moltes ocassions, supera el d un client, m’hant fet favors, i s’han enrollat amb mi.

Heu de pensar, que tots, tots els tallers reben critiques.

SALUT

JaumeDS, sempre hi ha excepcions, faltaria més, a un o altre deuen de tractar bé perqué si ens fiem només del comentaris dolents Floreal faria dies que estaria tancat.
Per cert, jo també sóc dels descontents amb Floreal.