qdd general

pues eso haber si algien de la zona se ha apuntado a la qdd general

para estar en contacto y cuando llege el momento intentar salir todos juntos

saludossssssssssss

Si Karlaufer, Tarod2 y yo estamos apuntados. Por cierto tambien viajan (enlatadas) nuestras señoras esposas, jajajajaja. També seria interessant quedar amb els de Saragossa no?

Jo també vinc. No se quin dia sortiré, si divendres vespre o dissabte matí. ¿Vosaltres teniu plans fets per la kdda?.

a10

yo de momento no tengo ningun plan pero bueno como queda un mes y medio ya iremos organizando alguno os parece.

Ok cuantos más seamos más reiremos.

Als organitzadors de la KDD els he demanat que l’hotel tingui piscina, que més no? després de la calor que passarem pel camí… anirà bé un bany.
També he demanat que l’hotel sigui cpentric i no ens col.loquin a la serra, que de muntanya ja en tenim aquí. També els he demanat de voltejar la cibeles i que no cal fer gaire km ja que nosaltres ja em portarem 600 i 600 més que farem de tornada…
M’agradaria quedar amb els manyos a veure si podem arribar tots plegats a Madrid.
Bé em despedeixo ja que, dissabte em caso (altre cop) i estaré fora més de 15 dies. De ben segur que l’home és l’animal que ensopega dues vegades amb la mateixa pedra…Ja us explicaré cosetes des del caribeeeeeeee!!!