Quat-d+filtre BMC obert+rapid bike 2+volant d'inercia = BBRROOOOOARRRR!!!!

:smiley: :smiley:

Ala!!! Tiu t’ha quedat preciosa!! m’encanta!!!
felicitats!!
espero qu ela portis avui al bar!!! sino ni et presentis!!! jajajajajajajajaja… de bon rollo

Molt maca!

Otia tiuuuuuuuu :o :o :o :o :o com ha de petar això.

Llástima que avuí no pugui venir a veure-la :sad3:, i espero que aviat ens veiem.

L’s

jje jje ,… LA MATRICULA es un accesorio no? si no recuerdo mal no lo llevabas en la última salida,… ;D

:wink: ole ta kedat molt xula drno :wink:

Anda que no era molona sin matricula >:D

Molt Radical t’ha quedat la monstrua >:D , ets un macarra com tots el del foro :wink: , l’escape està homologat?? i nomes et falta un killa per completar el treball.

Raul :wink: :wink: :wink:

Una quilla i un parafang tipus SBK amb carbono >:D pero una mica de calma que al final hauré d’anar a fer numerets a les rambles :uglystupid2:

És una moto MOLT xula !!! 8)

Ah si tinc un paperet que diu que esta homologat i bla bla bla… pero si em paren segur que pillo, amb la :police: que tenim en aquest pais ja se sap :\

Que guapa company!!! :o Esa llanta vista en toda su plenitud :wink:
¿Y las estriberas??? :smiley: A la nena no le gustrá demasiado, no??? :knuppel2: ;D

Que mas racing i limpia sin estriberas (la nena no sube ni en parado :2funny:)

Ara et falta posar les politges d’ergal !!!

Si aixo punxa’m més tu! >:D que hauré d’acabar fent d’estatua a les rambles ;D

Si es que… :smiley: :smiley:
Cada cop en volem mes , a mis nomes em falten dues coses per acabar de deixar-la al meu gust , tapa del pinyó de color vermell (unes que he vist per interné) solucionar la llum de debant que la vull transparent, i carbono a tuti plen :smitten:

I les gràfiques del banc? >:D

Jo tb estic pensant de posar una RB a la meva S4RS, es nota molt? la sonda lambda te l’han eliminat? (si en portava, que no ho se)

P.D: T’ha quedat preciosa :smitten:

Les grafiques del banc encara les tinc tirades per la furgoneta :smiley: de vago en soc un rato :buck2:.
No esperis que la moto voli >:D en una s4rs potser si que ho notaries més ,jo vaig notar resposta més rapida del gas i mes alegria al pujar de voltes pero res per flipar ja et dic
L’altre cosa que tenen aquestes centraletes es que han d’estar ben programades si no…nanai de la china poden fer mes mal que bé
Ja em diras el que si la poses :wink:

PD:Jo també crec que es maquisima :smitten: :smitten: :smitten:

La vull posar més que res, per que porto Arrow complert i filtre DP. I amb la centraleta jo crec que millorarà i aconseguiré treure profit d’aquesta combinació.

Ja et diré