Que anava a dir................

Aquest dissabte no treballo. Fem una volteta pel Montseny???

Possssss…cabronsetessssssssssss jo treballo el divendres a la nit que si no…joerrrrrr!!! i el dissabte i diumenge també… que farem…doncs esperar a la KDD!!!

Ara queeeeeee si quedem a les 15:00 h i fem la volteta a la tarda…va molt malament o què??? ja se que no és costum sortir a la tarda però… ara ja fa bon temps!!! bé si no podeu crec que podré aguantar fins el proper cap de setmana, encara que possiblement el dimarts, mentre volsaltres treballeu jo pujaré al Montseny…

doncs jo ja tenia una sortida prevista per aquí a la vora. Terrassa-Rellinars-Collbató (per can Massana i parada a ca la Iaia a esmorzar) crec que es la ruta que farem. Tot japos i la meva :smiley:

Aquest dissabte no treballo. Fem una volteta pel Montseny??????????

si, si, siiiiiiiiiii

seis tos unos mieldas kagones!!! pa un finde que no doy la bara con una salida (me las piro fuera) resulta que ahora salis tosssssss, o es k no quereis salir conmigo, ¿que me teneis miedol? juas,juas,juas

ke pasa gente, toy poaqui!!!
respecto al manu, la verdad es que va muy lento, retrasa el gerupo, jejejejeej saludos cabroncete!!!
bueno, al grano, dicidme donde queda lo del montsei y si puedo me estiro pahi!!!
saludos

Tara2, esperamos respuesta!