creus que es necesari¿? no se, pero crec que s’anten perfectament de que estem parlant, a més, si els que volen passar no tenen ducati, també son ben rebuts…
Sí, però crec que la marca de Ducati li donaria un to més “serios” i més creible, encara que jo no tinc una Ducati (de moment) sóc dels que considero que per ser Ducatista es millor tenir-ne una, haver-la tingut o desitjar-la (ja se que no és un espectre petit :2funny:), jo avui em considero un simple “simpatitzant”, però tornant al tema, crec que la marca acabarà de donar sentit al que es vol aconseguir, una altra cosa es que, tothom és benvingut, es clar, faltaria més.
Repeteixo, el disseny m’agrada.
Coincideixo una mica amb el Clau pero si a mes els portaras als concessionaris trobo que es necessari que es vegi mes l’imatge corpotativa de Ducati.
Per altre banda (encara que sembla una mica dificil d’assolir donat el tamany de les lletres) trobo que on posas l’acivitat de les 24h s’hauria de dir que son las de Montmelo.
Per dir quelcom.
A mes, a mes hen de pensar que es tracta d’una idea exportable a la resta de zones… en fi… Xavi, com diria el Multistrada: “Relexes, com t’ho has currat nen”.