que os sembla

be, com aixó no s’anima, en DUCATonI i jo vam pensar en fer uns “flayers” per poder ficar-los a les ducatis que trobem :wink:

aquesta es la primera prova, i necesitaria la vosta opinió, tant en el apartat grafic com en el texte.

l’idea es que el que el trobi, vegi que som una comunitat que fà coses, no només estem conectats a internet, sino que oferim “Kedades”

ja direu alguna cosa, saceptaran tot tipus de critiques :wink: i més dels profesionals, que se que en som uns quants :smiley:

L’s

p.d. He utilitzat dos fotografies de la desmoandorrana, espero que a ningú l’importi, i si es aixì, feu-m’ho saber, gràcies

[archivo adjunto borrado por el administrador]

Em sembla perfecte, tant el disseny com el contingut. Endavant.

de veritat, que no trobes ninguna errada :wink: doncs merces, la teva opinió, és una de les que més m’importava, sense desmereixer les demes, esclar :wink:

Me parecen de puta madre, estan muy guapos :wink:

Xavi em sembla collonut…una gran iniciativa. :wink: :wink:

p.d. on poses la plana web…afegiria “ZONA CATALANA” perque la gent nova que vulgui entrar vagi mes directe i ho trovi facil.

Bona iniciativa :wink:

La part del d´arrere esta bé.

La de d´avant provaria llevarli les dos bandes blanques per ha que quedara més neta. La vec massa plena.

I lo de I DOC del estat, em pareix que esta distorsionat en vertical, no? ???

Per lo demes perfecte Xavi, un bon treball. :wink:

no és el doc més gran¿? si no ho es ja ho trauré, no vull faltar a la veritat :wink:

Modificacions

Si que som el doc més gran!!! No ho lleves!! :wink:

el cartell :wink: per als concesionaris ;D

Personalment ho trobo collonut! :wink: :wink: :wink:
Molt ben pensat!
Si señor! :wink:

Per cert Jahlive, trobo a faltar la marca de Ducati, la resta em sembla bé, el cartell també.

Molt ben treballat el cartell, JAHlive. :wink:

Felicitats, m’agrada l’ideia, encara que els no varem poguer asistir a la desmoandorrana, no podrem lluir de foto!!!

;D ;D ;D ;D

creus que es necesari¿? no se, pero crec que s’anten perfectament de que estem parlant, a més, si els que volen passar no tenen ducati, també son ben rebuts…

o no estas com a casa :smiley: ¿?

Unos carteles muy curraos JAHlive! Me gustan mucho. :wink:

Sí, però crec que la marca de Ducati li donaria un to més “serios” i més creible, encara que jo no tinc una Ducati (de moment) sóc dels que considero que per ser Ducatista es millor tenir-ne una, haver-la tingut o desitjar-la (ja se que no és un espectre petit :2funny:), jo avui em considero un simple “simpatitzant”, però tornant al tema, crec que la marca acabarà de donar sentit al que es vol aconseguir, una altra cosa es que, tothom és benvingut, es clar, faltaria més. :wink:
Repeteixo, el disseny m’agrada.

:wink: demà el modificare i el tornare a penjar :wink:

ets un fletxa xavi!!! si senyor!!! una gran iniciativa i un disseny i contingut molt apropiats. un 10 per tu. :wink: :wink: :wink:

:wink: Molt be Xavi. De veritat.

Coincideixo una mica amb el Clau pero si a mes els portaras als concessionaris trobo que es necessari que es vegi mes l’imatge corpotativa de Ducati.

Per altre banda (encara que sembla una mica dificil d’assolir donat el tamany de les lletres) trobo que on posas l’acivitat de les 24h s’hauria de dir que son las de Montmelo.

Per dir quelcom. :wink:

A mes, a mes hen de pensar que es tracta d’una idea exportable a la resta de zones… en fi… Xavi, com diria el Multistrada: “Relexes, com t’ho has currat nen”. :wink:

us pujo les noves modificacions :wink: