Que ruedas me aconsejais para my monster s2r

Hola col.lega,
Crec com dius, que t’estem liant.
Com algú a dit per aquí:
Si sols surts de tant en tant (algun dissabte, o algun dimenge) et recomano neumàtics semi-tous.
Si vols fer tandes, et recomano neumàtics tous (ja que disfrutaràs tumbant el que tu siguis capaç).
Si portes la moto tota la setmana (neumàtics durs).

De totes les maneres qui et pot aconsellar millor és la casa de neumàtics on el montis (per cert demana si tene alguna oferta, ja que normalment en tenen i pel que dius del teu nivell i el que fas normalment amb la moto t’aconsellarant bastant bé).

Varies tendes que venen neumàtics que estan bastant bé i que fan ofertes:

NEUMÁTICOS PIPO
C/ARAGO DESPRES PASSEIG SANT JOAN
Tel:932313449

NEUMATICOS GOVANI BCN
C/ROC BORONAT AMB LLULL.
AL COSTAT DE LA BETZINERA REPSOL.
MERIDIANA ESQUERRA.
Tel:933090808

Et recomano que truqui, preguntis i després comparis i si trobes alguna cosa millor, compra-l’ha

Matoll 1098

Salut i Gassssssssssssssssssssssssssssssssss :wink: :wink: :wink:

Eiiiiiiiiiiii matoll 1098moltes gracies :wink: :wink: . pues entre setmana no la toco la moto nomes els caps de setmana per fer el bolt.moltes gracies a tots gasgas i mes gassssss :uglystupid2: :uglystupid2: :wink:

Que montes al final? ^-^ el Diumenge si fa bo t’apuntes,no?

molt bones lo mes segur es ke monti una pilot power 2ct. aquet dimenge no puc sere fora. i l’altre cap de setmana tambe sere fora jejej dos setmanes sense pillar la moto em tornare :uglystupid2:

si no vas a entrar en circuito y quieres un neumático para ir ligerillo es una buena opción :slight_smile:

JO n’estic molt content :wink:

pues no creo que entre en circuito no >:D. . ademas e visto la conduccion de DRONO y le funcionan mu bien, osea ke las pondre ;D

alfinal me decidi por montara las michelin pilot power 2ct. 160 € la delantera monatada etc… ke os parece el precio??? :wink: :wink:

A mi aqui Figueres a Rodauto em va sortir per 145 muntada :frowning: