Com que veig que som molts els que no podem sortir els caps de setmana i sempre ens perdem les macrosortides, m’agradaria fer una rutilla (en plan tranqui que precisament per això, encara no domino gaire) un dia d’entresetmana.
Evidentment si pot apuntar qui vulgui.
Així que ara toca votar el dia de la setmana que us va mes be i desprès ja posarem data, o si voleu, podeu posar la data directament.
Apa, a veure que en surt
p.d. es la primera enquesta que poso, espero que surti be :
ahir ho estava pensant jo de posar un post kom akest,jo la veritat es ke faig un torn molt xungo pero si coincideix el dia ke digueu amb ke tinc festa copmteu amb mi
Uissss…sabeu? jo no puc votar perque cada setmana em varia el festiu…és a dir, aquesta setmana tinc festa el dijous (vaig de nits) o sigui que la sortida m’aniria bé el divendres, la setmana que ve tinc festa el dimarts i la sortida m’aniria bé el dimecres…o sigui, vosaltres trieu el dia i jo ja miraré d’afegir-me!!!
Doncs jo també tinc uns horaris força variats i depen de la setmana es possible que també m’hi pugui apuntar.
El dimarts de la setmana pasada, precisament, vaig pujar fins al Turó de l’Home. Al veure que no feia molt fred em vaig anar engrescant, vaig fer Granollers - Cardedeu - Llinars - Vilalba Saserra i al arribar al desviament cap a Palautordera ja veia el cim del Montseny amb un aspecte fantàstic per a fer corves… i vaig baixar per l’altra banda per anar a esmorzar a Viladrau i a les 14h estava dinant a barcelona amb uns amics. Per mi, la millor manera d’aprofitar un matí lliure entre setmana
A mi me apetece mucho hacer una salida con vosotros pero hasta ahora no me he atrevido porque soy un poco novato y de da bastante respeto salir con expertos pilotos como vosotros… ya sabeis tarambanas y compañia… Pero esta iniciativa de hacer una salida tranquila entre semana me parece genial, asi que contad conmigo para cualquier tarde menos el lunes. Creo que el jueves puede ser un gran dia porque podemos vernos luego en las desmocañas…
Un saludo a todos y a ver si cuaja esta propuesta y nos vemos pronto haciendo unas curvas…
Veig que guanyen els divendres, jo puc divendres si, divendres no i aquest no toca i quan es no es pq es dijous, per tant, puc anar a dos, sempre i quan hem coincideixi amb el dia que tinc festa o es planegi amb antelació per canviar el dia, no se si m’explico :uglystupid2:
Total, que poseu un dia ja o podem anar posant dies i ens anem apuntant.
p.d. si es fa en qualsevol altre dia d’entresetmana també hem puc canviar la festa eh!! (amb una mica d’antelació, es clar)
p.d.2. es que ara hem fan alternar el dia de festa :knuppel2: :knuppel2:
A mi me cambian los dias de fiesta dependiendo de la semana, asi que por mi poner la salida el dia que vaya bien a la mayoria y yo me encomendaré a santa Rita para que me coincida