¿Algú de vosaltres ha rebut la carteta de Ducati referent al canvi del radiador d’oli?
Diu que s’ha de canviar els radiadors de les unitats 999-749 que porten el radiador de la marca KTM.
¿ho heu fet?
Jo vull trucar a Sant Celoni que es on vaig comprar la moto a veure que em diuen, es que he cambiat d’adreça i segur que me l’han enviat i no me n’he enterat.
Al radiador de la meva 749 a la part de dalt i diu KTM, es a dir que es defectuós, encara que jo no he notat mai res.
Per a més informació hi ha aquí a “general” un post de l’amic AVISPA on ho explica.
Ja he trucat a Ducati i m’han dit que porta la moto perqué s’ha de mirar si ho és o no de defectuos, es veu que no tots els radiadors KTM ho son.
He quedat per anar-hi el divendres a la tarda a les 5.
Doncs a agafar tota la solana y a passeig fins a Sant Celoni el divendres a la tarda.
Hola, doncs el meu radiador l´han canviat el Pep em va ensenyar tots dos y es veu la diferencia perque el nou està mes reforçat. Per cert Clau saluda al Pep de part meva i comenta lo de Montmeló que ho organitza ell.
Ja hem va comentar alguna cosa de Montmeló pel mes d’agost, ja parlaré amb ell y li donaré records, suposo que pels vols de les cinc de la tarda seré allí.
Tarod2, vaig estar-hi el divendres i em van canviar el radiador en cinc minuts, l’oli no el cambien, em va dir que lo de Montmeló sería del 15 d’agost tot el dia en el circuit GP i que valdria uns 200 euros.