Radiador d'oli 749-999 ¿defectuós?

¿Algú de vosaltres ha rebut la carteta de Ducati referent al canvi del radiador d’oli?
Diu que s’ha de canviar els radiadors de les unitats 999-749 que porten el radiador de la marca KTM.
¿ho heu fet?
Jo vull trucar a Sant Celoni que es on vaig comprar la moto a veure que em diuen, es que he cambiat d’adreça i segur que me l’han enviat i no me n’he enterat.
Al radiador de la meva 749 a la part de dalt i diu KTM, es a dir que es defectuós, encara que jo no he notat mai res.
Per a més informació hi ha aquí a “general” un post de l’amic AVISPA on ho explica.

Salut.

Ja he trucat a Ducati i m’han dit que porta la moto perqué s’ha de mirar si ho és o no de defectuos, es veu que no tots els radiadors KTM ho son.
He quedat per anar-hi el divendres a la tarda a les 5.

Doncs a agafar tota la solana y a passeig fins a Sant Celoni el divendres a la tarda.

Salut.

Espero que sea de los buenos y no haya mayor proble. Por lo que dices debería ser así o de seguro que habría notado algo raro.

De todas formas cualquier excusa es buena para dar un rulito, ¿no?

Buen viaje de ida y vuelta hasta Sant Celoni.

Hola, doncs el meu radiador l´han canviat el Pep em va ensenyar tots dos y es veu la diferencia perque el nou està mes reforçat. Per cert Clau saluda al Pep de part meva i comenta lo de Montmeló que ho organitza ell.

Ja hem va comentar alguna cosa de Montmeló pel mes d’agost, ja parlaré amb ell y li donaré records, suposo que pels vols de les cinc de la tarda seré allí.

salut.

Una pregunta, ¿a part de canviar el radiador, suposo que deuen de canviar l’oli, no?

Salut.

Doncs diga m´ho tu!!!

Tarod2, vaig estar-hi el divendres i em van canviar el radiador en cinc minuts, l’oli no el cambien, em va dir que lo de Montmeló sería del 15 d’agost tot el dia en el circuit GP i que valdria uns 200 euros.

Salut