rodada calafat

us poso el link de la rodada de calafat
http://www.todocircuito.com//index.php?option=com_forum&Itemid=54&page=viewtopic&t=158

Vaig a veure… ::slight_smile:

molt interessant, però fins que no pugin una mica molt les temperatures… :wink:

Jo crec que vindre a rodar i tot vil!! :wink:

Que m’ho estan posant molt be!
Nomes he d’aclarir un petit detall i ja esta.
Pero vaja em sembla que ens veurem al circuit!

:wink: :wink: :wink: :wink:

tu ets l’ernest del lloc nº 12? he apuntat el raul al lloc 12+1 i li he enviat un privat al tio per si ja s’havia de pagar o que. A veure si finalment ens coneixem, i on millor qu en un circuit :wink:

Si! :wink:

Soc jo!
Ja estic apuntat!
I crec que si que s’ha de pagar vil.
Almenys jo ja ho he pagat.140 amb fotograf i tot.
Doncs ens veiem al circuit cmpany! :wink: :wink:

Vssssssssss

Eeeeeeeeeeppp ¡¡¡¡¡

Pregunta: com esta el tema de l’assegurança?

No s’apunta ningu mes? ::slight_smile: ::slight_smile:

Rolo, Lauretta, Yago… los quemaillos (Tarod, Reca…)

Vaja tela ¡¡¡¡

Pufffffffff…Quina colla de Pepas ¡¡¡¡¡ :stuck_out_tongue:

“Calafat” i “Assegurança” no son paraules que puguin usarse a la mateixa frase.

No hi ha assegurança, si caus i et fas mal et porten en Ambulancia a un hospital de la SS Tarragona, et “dipositen” allí i se’n van. Evidentment mentre hi ha un transport en ambulancia, en el cas que només n’hi hagui una, mentre no sigui al circuit l’activitat es para.

A Calafat s’ha de anar al lloro, no vulgueu batre cap récord de volta. :wink: Es un circuit privat on cap federació, ni la catalana ni la española responen.

Ja, ja Miquel pero vaig llegir que algu estava miran de trobar quelcom… Vil, hi ha cap novetat ?.. es que, jo al menys, sense assegurança amb gent que no conec passo. Estem amb lo de sempre; jo puc respondre per mi de no caure pero de la resta de pilots… ::slight_smile:

avui pagaré la inscripció. Del tema de l’assegurança no en se res, sols se que hi haurà dues ambulancies. l’assegurança que és el que et cobreix? en principi, la SS t’ho hauria de cobrir tot, com si tens un accident en carretera, suposo que només és el trasllat d’ambulancia el que hauries de pagar, no?
Venga Teti, que com més serem millor, i a veure si els cremadillos s’apunten. Yago, estás ahí? ;D

Segons tinc entes si hi ha assegurança.
Ara es el que m’han dit.Nose si sera veritat o no.

I en cuan a si s’apunta algu mes…crec que ja no queden places.
De tota manera si algu esta interessat que ho pregunti millor.

Que ja em coneixeu i jo a vegades…soc una mica cafre i no m’entero :smiley: :smiley: :buck2: :smiley: :smiley:

:wink:

Perdo!

M’autocorretgeixo! :smiley:

Queden algunes places!
Si hi ha interessats espavileuvos que volen!

:wink: :wink:

Voooooooooooooooooooooooyyyyyy a ver si me queda una pa mi :\

venga nois!!! he rebut un missatge del tio que ho organitza, confirmant-me el pagament, però està una mica desesperat perque diu que hi ha pocs inscrits, ja li he dit, sempre pasa igual, al final falten places. Torno a fer una crida als cremadillos de carretera (com jo) que és una bona oportunitat per fer unes voltes a un circuit, que allà és on s’ha de correr de veritat. Yagooooooooooooooooooooooo!!! tio que te devo un interior de la desmoandorrana ;D ;D

Ese es mi Tetin!!! clar que si, que sense tu no serà el mateix :wink: al final, serem més ducatis que cap altra marca, ja veuràs :smiley:

ESE TETI!!

ESE TETI!!

EH!!

EH!!

Clar que si home!
Sera un plaer rodar amb tu una altre vegada!

:wink: :wink: :wink:

Vil, jo vull apuntar-me, però serem 3 o 4, no estic en la web todocircuito, -com he de pagar?, i si pago, com sabré que estic inscrit?
Quines dades demanen?
Es tanda continua sense nivells? (a nossaltres ens va més bé)

Espero resposta company.

VENGA VAAAA!!!

QUE SI EL TETI VA, YO NO VOY A SER MENOS!!!

Pero una cosa, no vull ser una molestia al circuit, tal i com pregunta en Clau, hi ha nivells? Tandes?

Calafat… nunca he visto ese circuito por dentro… ::slight_smile: Me llevaré la cámara de “Afotos”… ::slight_smile:

ei Clau!!
no cal que estiguis a la web, si vols, surt un nº de compte a nom del qui l’organitza, fas la transferència i et guardes el resguard, li envies un e-mail al tio( si no pots obtenir l’adreça per no estar inscrit, jo la tinc i te la paso per privat) i ell et contesta, sembla un tio molt legal. Si vols jo us poso a la llista. De totes maneres, potser millor inscriure’t, és un plis i la veritat es que està molt be el lloc.
He vist que s’han inscrit gon900s amb la ssr i un altre pilot, que no se si es el reca o el tarod.
venga,venga, que això s’anima!!!

Per cert, Teti, encara no t’he vist a la llista ,vas de farol :knuppel2: :knuppel2: :smiley: