Ruta Salida hacia la KDD

Bueno aquí os dejo una de las rutas que podría ser para ir a la KDD, no estaría mal que la imprimiérais y la llevárais para que la llevara más de una persona y nos la dejáramos (los nervios).

http://www.viamichelin.com/viamichelin/esp/dyn/controller/ItiWGPerformPage?E_wg=210504193kS8J404192172507500115ITIWG5s10133esp005g103u101e101118101111090000008440000000cYmFyY2Vsb25h110001227101121101u1109000000844000eVmFsZGlsZWNoYQ0008YWxjYWxh100j141157ofip00415rx10013010010072004192039.004-1.00110001001001001001001003esp011&stat=ambiguous_iti&strStartChoice=1

La idea es salir todos juntos el Viernes al mediodía.

El Jueves por la noche yo llevaré las bolsas a casa del Multi y las dejaré allí.

En principio el lugar de salida desde Bcna sería desde Pza. Bonanova/Muntaner, el motivo es que mi mujer trabaja allí y es la que en teoría plega más tarde finalmente no podrá salir antes de las 15:00H. Comeríamos delante de su trabajo y de allí saldríamos hacia los Madriles.
Pondré un post en el general a ver si los de los madriles nos esperarían en algun sitio.

Uka, Reca como lo veis???

Reca vienes, te pasamos a buscar???
Uka te va bien esa hora???

Algún despistao de ultima hora que se quiera unir al grupo???

Multi finalmente como has visto mi mujer no podrá plegar a las 14:00 :cry:

La ruta bien… pero saldremos por la Diagonal y ya cogeremos la autopista AP2 dirección LLeida. No hace falta pasar por las costatd e garraf…jejejejeje espabilao, que las sras. en el coche no quieren curvasssssss…
No pasa nada si tu mujer acaba a las 15:00 h. será la hora de comer y salir pitando…Yo creo que nosotros llegaremos sobre las 14:45 h.

Yo ya estaré ahí esperandoos.

Vale, a las 15:00 me va bien (a pesar de la solana que vamos a tragar 8) 8) ). Yo vendré comido de casa. Por la bolsa me dijiste que no hay problema, no?.

V´s

Néstor.

Ok a las 15:00 en la Plaza Bonanova. Yo ya vendre menjat, cagat i pixat.

Bueno el punto exacto de encuentro es cl/ Muntaner, 573. Es una clínica dental que se llama Martinez-Benancet. Ahí es donde trabaja mi mujer.

Quedaremos justo enfrente en la Cervecería Bonanova.

Enga nenes que falta menos!!!

Ahí estaremos!!! que poquito que queda!!! Madrid tiembla una representación minima pero wuena de ducatistas catalanes se preparan para invadir vuetro feudo!!! tiembla Madrid!!!

…y tant…!!

mejor representación… IMPOSIBLE!!.. jejejeje

podriais traerme mis camisetas desde tierras madriles???

ya le diré a JAVUCHI que me de un nº de cuenta para pagarle y así “sólo” sería traerme las samarretas… :roll:

L’SSSSSSSSSSSS

Hola!

Yo tb stoy con Alix, no podré ir a la KDD pero no hay problema por adelantaros hasta al pasta por si me las podéis traer…

Si lleváis las motos hasta los topes y lo véis imposible, Alix, siempre nos saldrá más barato que nos manden lo nuestro juntos y pagar el envío a medias…

Ya diréis y que sus lo paséis mu bien!!!

Muxo cuidado con la carretera, eh?! :wink:

pozi… FALDELU… si no pueden traerlas… .pagamos a medias los portes…

:wink:

em dieu quines voleu i cuantes i ja us les porto. No em fa res pagar-ho i ja ho trobem quan us les doni si no voleu complicar el tema de CCC i ingrés.

P.D: i tant que som representatius…, una Multi, una 999, una 749, una Monster…, llastima que no vingui cap SS ni ST 8)

V´s

Ostia Uka, moltíssimes gràcies! :smiley:
He recontat el que hem demanat i crec que això es tot…

— POLO ROJO LOGO DUCATISTAS:
1M Alix
1M Faldelu
— CAMISETA ROJA LOGO DUCATISTAS:
1S Alix
1M Faldelu
— PARCHE LOGO DUCATISTAS:
1 Faldelu
— GORRA NEGRA LOGO DUCATISTAS
1 Alix
1 Faldelu

Crec que no m’he deixat res Alix pero per si de cas revisat’ho… :roll:
Sobre les peles cap problema, stem molt aprop i no tinc cap problema en donarteles, només enviam un privat per cuan et vagi be veuren’s, jo de moment sytic al sofà tot el dia tragantme pelis…

Als demés… lieu-la bé!!! :twisted:

PD: Veig que els meus gustos s’apropen molt al de les dones… :oops: O tinc bon gust o m’ho hauré de mirar… 8)

PD2: ¡PERO QUINA ENVEJA QUE SOU CAPAÇOS D’ARRIBAR-ME A DONAR CAB…!!!

PD3: La SS tenia que haber estat la meva… snif! :cry:

jijijiiji… 8) sí… FALDELU això és el que he demanat… així que no fas res més que mirar pelis…

ya te valeee…!!! :roll:

en fins… si el JAVUCHI no em diu res de la CCC… et donc les peles UKA

MOLTES GRACIES… i com diu el FALDELU: A LIARLA!!!

jo sóc de Sant Andreu… ja ens diem alguper veure com quedem…

apa… vaig a fer veure que curro… :wink:

SERIA MOLT BONIC QUE ELS DUCATISTES QUE NO VENEN A LA KDD, ENS VINGUESSIN A DESPEDIR I ENS ACOMPAÑESSIN UN TROÇET (FINS A ZARAGOZA, JE JE)

ESPEREM EL VOSTRE RECOLZAMENT

SALUDOSSSS

T’aseguro Reca que m’encantaría, sobre tot veure a la teva reina que cada cop que en senti una com la teva s’em posen els pels de punta… 8) pero tinc la nena al taller i jo stic de baixa a casa per culpa d’una vella suicida salta-cruïlles… :wink:

¡¡¡Això si, volem veure fotos!!! :twisted:

RECA… snif snif… jo curro… us recolzaré moralment… :cry:

i tampoc tinc moto…

AAAAAAAHYYYYYY!!!.. qué desgraciaaaaaaa!!!..

:cry: :cry:

Fotos… fotos… les voleeeeemmm…!!!

L’ssssssssssss

Si puc us vindré a despedir !!!

L’ssssssssss

Esteu parlant de pegatines però tingueu en compte que jo he fet una comanda de la gent que ja les va demanar. No estareu duplicant la comanda???

No Tarod2, en el meu cas no i crec que l’alix va entrar més tard de la primera comanda (si et refereixes a el que hem demanat l’Alix i jo…). Això si, ho vàrem posar tot al post que hi ha a General.

Ja sabeu, si falten peles teniu fins demà per fer-ho saber i segú que on surto per potes… Ok Uka? :slight_smile:

be, bona sort i que tingue una bona KDD. a veure si puc anar a la segona…

Respecte a les pegatines i samarretes. jo li vaig encarregar al tarod, però el tema de les samarretes com queda, les tindràn per la KDD? Si es així , com que faig fer també la comanda afegeixo les meves a les de Alix y Faldelu

(això ja ho vaig posar a la llista)
— CAMISETA ROJA LOGO DUCATISTAS:
1XL dochelio

— CAMISETA NEGRA LOGO DUCATISTAS:
1XL dochelio

– CAMISETA CONMEMORATIVA 1ª KDD
1XL dochelio

em faràs el favor Uka?

quan voleu els calers: abans d’anar o al tornar?
gràcies