Por mi vale Francesc!mientras se haga una buena ruta yo me apunto, porque la verdad es que el tema de Colliure esta hecho un lio! o quizas me lo parece a mi solo… no sé… :\
Doncs no sé, q voleu q us digui, estic amb en Francesc(Slump) i en David(MonsteR05), tal i com està el tema de Colliure potser seria millor fer una ruta com un diumenge normal i llestos.
Per motius com aquest són el q fa q no m’apunti a les sortides fins última hora, pq a vegades fins el dia d’abans no sé si hi podré anar. Em sembla perfecte fer la Desmounión q diu l’Slump, si voleu podriem fer ruta intentant parar a dinar i poder veure les curses, ja direu.
Com que en principi es puja per al C-17, Vic, El Far, etc…, els “dominguros” pujar fins el far i llavors tornar, i els " colliures" podem continuar.
Aixó es només una idea meva, pero tothom pot dir la seva.
Així hi dos opcions. A mi, personalment, crec que pot funcionar.
Por mi perfecto Slump!! Yo estoy de acuerdo. Se podria hacer dieta “mediterranea pancetera” con la salida dominguera (si da tiempo) y despues, los que quieran, continuar hasta Colliure.
PD: dieta Pancetera o bien Pastel bomba:torrilla-monxetas-allioli a mansalva. Eso al gusto de cada uno
Jo aniré al tomate a les 8h., però encara no tinc clar si faré sortida de tot el dia o mig dia…
Gaudemus, cobarde !!! planta cara a la suegra y ven hasta mediodia. Si no ya te veo cambiando la Sf. por una side car.