Salimos a hacer algo.??

Que pasa companys, escric per apropossar una sortideta el cap de setmana del 28-29 de juliol. La idea que m’agradaria fer es poguer sortir tots aquells que poguem a fer una macro volta. Es a dir, sortir de bon de mati i arribar a casa per la nit. Tinc moltes ganes de fer una sortida aixi, d’aquelles que arribes a casa nomes pensant en tombarte de lo fotut que estas. :slight_smile:

Se que no escric gaire i que tampoc faig gaires sortides amb vosaltres (us aixequeu massa dora :smiley: :idiot2:) pero m’agradaria fer-la amb un munt de ducatistes i de ducatis. :smitten:

Bueno, doncs a veure com surt la proposta. ::slight_smile:

1.- BULLDOG

Per cert, la ruta alla on digueu, ja que tenim uns cuants ruteros per a qui que sabran mes llocs que jo. :wink: Gracies.

Mira en Salidas y desmocañas, tienes salidas de toda la semana con trío incluido :D.

En aquestes dades és el casamente d’en Willow, no vam dir que aniriem a “liarla”?? >:D >:D >:D >:D

Encara que sempre podem fer el que tú dius i després acostar-nos a Vallgorguina a fer una “miqueta de soroll”… :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

O millor encara; podem “espantar” la dona del David el dia 28 i fer la macro sortida el dia 29… :crazy2: :crazy2: :2funny: :2funny:

Bones, soc de la zona lleidatana, i pel que es veu per aquells dies s’està organitzant una quedada a Andorra, així que qui s’animi passeu pel sub-foro dels Lleidatans i apunteu-vos!!!

:2funny: :2funny:

Per cert Willow, enhorabona!!!

Em pasare per la zona lleidatana. Gracies Davken. :wink: