SALUTACIONS A TOTA LA ZONA CATALANA

SALUTACIONS A TOTS I ESPECIALMENT A TAROD2.
SOC UN FUTUR PROPIETARI D UNA DUCATI, I EX ROPIETARI D UNA CBR, SOPOSO Q EL CANVI ES A MILLOR, NO?

bueno… jejejej invenido!!!
saludos

lo de mejor depende para que .jejejejejejejejejeje

bienvenido y a disfrutar de la famili

Benvingut al forum!, dic al forus, dica al" foru".

L´s

Saludos de nuevo toofastalex mírate por ahí que he colgado un par de fotos tuyas de Calafat. Por cierto tienes las mías???

Salutacions

Salutacions y benvingut.

Salutacions i bevingut, de tota la marabellosa gama de ducati , quina serà l’afortunada escollida? :wink:

Segurament la afortunada serà una 749. la diferència entre la dark i la normal quina és? a nivell de mecànica, ja q he vist q hi ha una lleugera diferència de preu.

ja he vist les fotos!
la q sortim tu i jo és molt bona, llàstima q surto jo a darrera! per un cop q vas tu al davant, jajaja.
jo tinc les teves, n hi han un parell de bastant bones. si vols un dia d aquests t acostes i t emportes els negatius per fer còpies, i de pas veus el futur campió de moto gp "el meu fill !!! " ja ja ja.
per cert, m agrada molt la foto q has posat al misatge!!! com ho has fet?
aprofito per donar les gràcies a tots els q m han donat la venvinguda.
DEW!!!

sssssssshhhhhhhhhhhhhhht. Et vaig dir que et deixava entrar a la pàgina amb la condició de que diguessis que jo era millor que tu!!!

jejejejeje.

Ok aprofitaré un Diumenge que vagi a dinar a casa dels sogres per veure la criatura així em coneixerà i podré entrar gratis al Paddock i als Boxes.

Lo del avatar (la afotillo) has d´entrar en Foro/Perfil i ja veuràs per allà.

Si no t´aclaras truca´m ara que estas de vacances.

benvingut al foro i ja tardes amb a comprarte la ducati