SI YO FUERA.....

Bueno nois, degut a que m’ha arribat una altre multa per exces de velocitat :uglystupid2: amb tota la rallada he estat pensant…

“si fos director de la DGT pujaria el limit per a les autopistes a 160 Km/h, aixo si qui es passi de 180Km/h, 3.000 euros de multa i retirada de carnet directe”.

i pensant, pensant… m’he dit fare un post on tots poguem posar el que fariem si fossim…

Ala, que cadascu digui la seva, pot ser pilots de motos, politics (sense entrar en detalls d’actualitat, si us plau), canvis de sexe :D, etc… el que us imagineu en aquest moment. :wink:

uuuuuui el que faria si fos INVISIBLE!!! :smiley: :smiley:

Si fuera… rectora de mi universidad, aplazaría los exámenes un par de meses… :smiley: ESTRESSSSSSSSS!!

L’has ben clavat!!! :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Si yo fuera de ducati corporation suministraria las piezas al taller donde tiene la moto sonne para que se la arreglaran de una vez.

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

si yo fuera Dios, no dejaria que ningun niño en el mundo muriera de hambre :angel:

Si yo fuese político… >:D

:2funny: :2funny: :2funny:

si yo fuera una chica…seria muy…como decirlo…sin ofender…
bueno da igual,los chicos ya sabeis como seriamos… >:D >:D >:D

Eh!!! que vol dir això? que si fossiu invisibles la clavarieu? Pandilla de sortits!!!

Sento lo de la multa Bulldog :wink:

Jo el que hauria de ser es president de la Generalitat, que es viu molt bé donant pel cul als altres

Mes estaria mirando/tocando las tetas todo el dia :2funny: :2funny: :2funny: (noies es broma eh… ::))

:wink:

Si yo fuera Son guku le meteria una Kameame por el… a Bush, ah! y otro a Figo :smiley: :smiley:

Si fosiu noies… pensarieu com noies ::slight_smile:

:2funny: :2funny: :2funny:

Millor digues que si fossim noies… pensariem.

Si fuera jugador del espanyol le metería un 3-1 al Barça en Montjuich !!!

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Upssss

:2funny: :2funny: :2funny:

jajajajaja…sabía que me volaría algún karma…estos culés como sois ??

Esto parece el programa de la Rafaella carra…Si fueeeraaaaa, si fueeeraaaaa

Debe molar cepillarse a 100 y pico tías en 3 días, no ???

Pues sí señor…me gustaría ser Don NACHO VIDAL

bona!!! :wink:

Voldria dir que tot està perdut!!! :smiley: :smiley:

:2funny: :2funny: LA DE SER TIA MOLA EH :2funny: :2funny: (que guarres que seriem totes) :smiley: :smiley:

pero la cuestio de la pregunta seria si poguessim ser algo per poguer arreglar algo, allo que ens preocupi…

i no, gothika, no et fagis politic, si us plau >:D >:D

Pues a mi me gustaria ser jugador del Betis para echar al Madrid de la copa ;D ;D ;D ;D ;D

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

ES QUE ME PARTO !!! :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

:2funny:

:2funny: :2funny:

:2funny: :2funny: :2funny: