Sortida a Colliure.

Merd…l’11-3 em toca treballar… :tickedoff:

Kiko posa el quadrant que tens per aquelles dates i així es pot triar una data que vagi bé a tots :wink:

Casum l’olla, mira a veure com ho tens el 4/3, que era una altra possibilitat que haviem dit.

Si vols fes-me una trucada, el telèfon esta penjat al seu lloc corresponent.

Salut

L’s

jo el 11 tambe treballo!!! :tickedoff: :tickedoff:a mi m.aniria millor el dia 4…

Dic el mateix.

vaya que coincidencia, que raro, no? :2funny:

Si,si,si…el 4 tinc festa!!! :wink:

Kiko podriem fer una llista amb les dates que va bé a cadascú i triar la data que vagi bé a la majoria per tal de que es pugui anar els més possibles, no? :wink:

30 de febrer

;D :stuck_out_tongue:

Dani = Liante

;D ;D ;D

Jo, menys eñ 11/3 (Calafat) quan digueu. :slight_smile:

Hola gent,

A mi m’agradaria apuntar-me (Monster 695), però em feu una mica de por :-D, sempre vaig per lliure i mai he sortit amb mes dues motos, però em moru de ganes de sortir amb mes ducatis, la ruta que heu proposat m’encanta, tant per les curves com pel paissatge.
Jo aquests caps de setmana que dieu estaré al Port de la Selva i us podria engantxar a Vilajuiga, si es que us sembla bé que m’apunti, esclar
Ja direu alguna cosa, per anar fent boca us posu un video que vaig gravar a principi de gener del tram Vilajuiga_Sant Pere

http://www.youtube.com/v/xU9ehZHOo60

Apali!

Vitobcn

Molt xulo el video!!

jeje, i no cal que demanis permís home, tu apunta’t i ja està. :wink:

Gràcies pel vídeo. A veure si podem coincidir! :smiley:

Hola gent!!

Veig que la data del 4/3 agrada més :smiley: :D.

Doncs ja està fet 4/3 i no s’en parli mes :knuppel2:

Pel que fà a la resta tot segueix igual.

Sortida a les 10:00 de Girona (ja posarem punt de trobada)
Parada a Vilajuïga a esmorzar tranquilament.
Ruta cap a Collioure.
Dinar.
Sobretaula :smiley:
Tornada cap a casa

Molt de gust de coneixet Vito

Tu que estàs a la zona digues un bon lloc per ezmorzar que no sigui Can Maricanes que me l’han tancat :tickedoff:

i el posem com a lloc de trobada amb tu i esmorzem plegats !!!

Salut

L’s

Can MERICANES :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:

aquest esitu vaig portar a uns amics a Menjar Pollastre amb escamarlans i vam trobar tancat. Vaig estar dos dies de dol. Com tirare de menys les torrades amb all i oli

Que bona la ruteta de Sant Pere de Roda. Quina vista desde el mirador de tot l’emporda. Si aneu per alli no deixeu d’anar. aquest estiu vaig veure alli una 748 molt txula i el amo fent-se un may :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: I jo en cotxe

Disfruteu companys.

Siendo esa la fecha, Keysia y yo caemos de la lista :\

Osti tu !!! :sad3: :sad3:

Això de posar dates es mes conflictiu del que em pensava, però el fet es que de moment sembla que el 4/3 quadra mes.

Segur que no podeu venir?

Per desgracia han deixat el negoci, han venut els terrenys i no tenen intenció de tornar a obrir.
:smitten: :smitten: quina ciuxa de xai amb alls ooohhhhh!!! :smitten:

Bernie nosaltres tenim compromís per aquelles dates. A partir del 9/3 no tenim cap problema.

En qualsevol cas, s’ha de fer el dia que vagi bé a la majoria (es tracta de que ens ajuntemr el màxim nº de gent i motos). Per això deia lo de posar una llista dels que volen anar amb les dates que els va millor i a paritr d’això decidir la data definitiva.

L’ssssss :wink:

A mi tampoc em va be akst dia… ::slight_smile:

Jo crec q a partir d’Abril hi podre anar, encara que aneu al Març, es pot propossar un altre per l’Abril. Segur que més d’un voldrà repetir la ruta.

PD: Jo conec almenys a 3 que segurament vindran… ^-^

Hola a tots

Va vinga, que en multistrada ja ha obert un post per que poseu el dia que us va bé o que preferiu :wink:.

Digueu la vostra!!! jo ja he parlat

L’ssss