Algú de la zona del Tarraco que tingui ganes de escoltar la musica celestial del tri-escap???
Tinc a la dona amb la cama tiesa, si surto el diumenge pot passar de tot. :roll:
-Per quina zona?
Jo segurament sortiré el diumenge al matí des de Tàrrega, em dona igual agafar direcció muntanya que platja.
Però, com sempre, no ho puc assegurar, depen dels nens… es clar, si a les vuit del matí dormen tots dos m’escapo segur, si no…
Salut.
Bueno a mi no m´importaria pujar al Montblanc, a veure qui mes s´hi apunta a la sortideta i després planifiquem la ruta.
ya era hora que visites la tierra!!!
no aseguro ir,
pero a sentir esa melodia me arrimare!!
con el johnny ya te llevaremos por nuestra rutilla!!! es corta pero vale la pena, joder si vale la penajejejejjjjej
PD:quita esa cabeza a esa escultura humana joer
Ok los suyo sería quedar por Vilafranca que pasaremos a buscar a mi hermano y su pote (BMW)
Mi hermano se ha anticipado y a propuesto esta salida. Sería salir a las 8:30 desde Vilafranca el Domingo.
http://www.ducatistas.com/modules/coppermine/albums/userpics/10050/ruta%20domingo.JPG
Perdona Sergi es que es veu que el meu germà a comprat la guia michelin i mira… provant, provant m´ha dit…perque no fem aquesta ruta???
Nada que objetar. Faltaria més!
Ja concretaràs lugar i hora, oks?
Segurament mi apunto
Molt de compte al tram Tàrrega-Montblanc perquè està en obres.
Podrieu dir més o menys a quina hora pasarieu per Tárrega, o bé a quin poble esmorzareu, podria arribar-mi.
Salut i bon viatge.
Sento comunicar-vos que aquesta vegada no podré venir, ja quie, estaré a Eivissaaaaaa!!! juro que us trobaré a faltar, jajajajajajaja
Clau ho comentaré amb el meu germà perque fagi el canvi a la ruta, recomanes alguna alternativa???
Multi ets un marica tu a pendre el sol i nosaltres a suar.
Falta concfretar una mica el tema horaris.
Difícil fer un canvi de ruta.
Tot el que sigui canviar passa per carreteres veinals molt petites i chungues.
Vigileu molt el tram de Ponts-Artesa de Segre-Tàrrega perqué sempre hi ha radars.
Salut.
On quedem de vilafranca??? 8O
Hora de KDD 8:30
Lloc : a la rotonda de cruce B24 amb la C15. Davant la residència d’Avis
Hcer 4 cops zoom - en la paguina webb i ja us surt la rotonda