Qui vulgui sortir demà a les 10h a la Renfe de la Meridiana, ok?
Ruta pel Montseny. 200 Km aprox.
Qui vulgui sortir demà a les 10h a la Renfe de la Meridiana, ok?
Ruta pel Montseny. 200 Km aprox.
No puedorr mañana estoy todo el dia de viaje… pero gracias Alex.
Jo estaré treballant a Sant Celoni, si necessiteu alguna cosa, ja sabeu on trobar-me… :police:
Estaria bé que passessiu per davant de la meva feina… ^-^
Se lo diré a Danipod
Us esperaré sonòmetre en mà… ^-^ :2funny:
:2funny: :2funny: :2funny:
A les 10:45 més o menys us he vist passar per Sant Celoni, bé…millor dit us he sentit més que us he vist…ja que, estava una mica lluny… Anaveu per la ctra. que puja a Sta Fe del Montseny, jo estava a les pistes d’atletisme que hi ha tot just sortir de St. Celoni…
Doncs sip, erem nosaltres 8) Com hauràs pogut comprovar, era mooooolt tard, i és que aquests nois no tenien gaire pressa (Havíem quedat a les 10h i hem sortit quasi a tres quarts). Si haguèssim anat millor de temps, t’haguèssim fet una visita
El pitjor de tot el dia, ha sigut la caiguda que ha patit el Danipod… Si, no és conya… però encara que la caiguda ha sigut tremenda, pel que m’ha dit, “només” s’ha trencat un os del peu i dos de la mà :sad3:
Ha sigut al tram que hi ha entre Collsuspina i Moià. I és que es veu (jo anava molt per davant), que en un revolt ha invaït el carril contrari, amb tanta mala sort que venia una furgo(crec que una Berlingo) de cara. Menys mal que el paio de la furgo ha reaccionat bé i el Dani ha rallat el lateral sense poder evitar la caiguda :o
L’han traslladat a l’Hospital de Vic, i sembla ser que demà el portaran a la Vall d’Hebron per ésser operat de les fractures.
Pensant el que havia pogut passar, no ha sigut res… Truca’l
Pels que vulguin mes informacio, aqui hi han croniques del que ha passat i l’estat del Dani:
aphlaton hoy ha sido un dia con mala suerte…esperamos en un mejor dia en la collada direcion andorra
Ei Multi i aphlaton. Avui he passat per St.Celoni amb la meva penya direcció a Sta. Fe, no t’he vist Kiko encara que he estat alerta. No he vist cap Duca. Hem passat a les 11’30 aprox. A qui hora heu pujat vosaltres?
Sap greu per Danipod, company de KDD a Donosti, oi Kiko?
Uffffffffff! doncs si no ens hem vist, ha anat d’un pèl…
Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! Otro que se apunta para la Collada >:D >:D >:D >:D
Joan,jo estava treballant… :tickedoff: i sí el que ha caigut és en Dani, el nostre company d’aventures a donostia!!! :sad3: Esperem quees recuperi aviat!!! ànims DANI!!!
Aphlaton…anava ben equipat en Dani? portava botes? ja que si s’ha trencat els 4 dits d’un peu…bufffff!!! imagina si no les hagués portat!!!
Bueno… Pero es q la llet q s’ha fotut ha estat de campionat! Ha tingut moltissima sortel Dani…
Sort de que anava equipat, que si no…
hola ja soc aqui!! Stic millor, a casa descansan i reposan , esperan q ls ossos es posin a lloc. GRACIES!!! a tots pels vostres missatges, sms, trucades, visites…
Danipod…no has d’agrair res…per cert? quan et veurem per les desmocanyes? ^-^