Sortida dissabte

Hola!, jo dissabte al matí surto amb uns coneguts d´una altre foro. Hem quedat a Fabra i Puig a les 9:30. La sortida es pel montseny. Mes informació de la ruta clikar sobre la meva firma.
La unica Ducati es, de moment, la meva.

Si us fa, ja sabeu, esteu convidats.

a10

Collins Uka… el divendres treballo de nits que si noooooooo… de totes maneres ja vaig estar pel Montseny el dimecres i va estar molt bé… només que l’única Ducati era jo!!! però com tu bé deies no hi havien “latas” o molt poquetes…
Per cert el teu avatar de la web de monstres el vaig tenir jo aquí a ducatistas fa un temps… no sé d’on l’has tret però el vaig treura d’una foto de la moto d’en Manu, el qual, portava aquesta enganxina…

http://www.gratisweb.com/multistrada/pixaner.jpg

Ok Uka, allà hi serè…

doncs si, l´avatar l´he tret del mateix lloc, de la moto del Manu.

faldelu, compto amb tu

Yo me apunto. Dónde es sástamente?

El lloc de trobada-sortida es l´estació Fabra i Puig a les 9:30 i la ruta prevista es la següent:

Bcn, Castellar del valles, Sant llorenç de savall, Sant feliu de codines, Moia, Tona, Seva, Montseny, Sta. Maria de palautordera, Llinars del valles, Dosrius, Mataro, Bcn.

amb parada a esmorzar a Seva

Y si ens trobem a Castellar? Yo visc a Sabadell…

vale, si quieres nos encontramos en castellar. Dejame tu telf movil, en cuanto salgamos de bcn te lo comunico y nos vemos allí. Nos encontramos en la “carretera” que cruza por el medio del pueblo, ok?

quina llastima que he arribat avui es la meva ruta preferida
uka espero/em la teva cornica jejejeje aa i les fotos