sortida diumenge 14 maig per besalu.org germanmonster.

vale,degut a que sembla que agrada el meu poble,proposo una sortida per la garrotxa , i dinar a un restaurant de besalu,si som colla podria mirar de fer un manuet economic i tal,nose que hos sembla,a per cert jose cabron¡¡¡¡jeje :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Jo m’apunto!!! (Sempre que a la sortida estigui inclosa la Collada de Tossa :twisted: :twisted: :twisted:

Yo no puedo Montmelo…F1 :smiley: :smiley: :smiley:

se aceta collada de tosa,es mas ,proposo,pujar capa la collada ,esmorsar a rives de freser,a la corba,(pa am tomata ,amb embutit d conya,)pujar a la collada,i vaixar a dinar a besalu.k tal?

YO VOY :smiley:

YO VOY :D

Qué grande eres Jose!!!

A ver si nos juntamos 20-30 Ducatis por la Collada, no? VAMOS, TODOS A LA LISTA!!!

1. Fotligas
  2. Aphlaton
  3. Josedesmo

EEEEEEHH!!!, QUE PASA NENGS!!, AQUI TOY!!.
Estaría muy bien estrenar la collada con vosotros… peeeeero tengo guardia hasta las 09:00 del Domingo, ¿a que hora vais a quedar?.
Yo de todas formas me puedo añadir después ( con seguir la música de los escapes, suficiente, no?). Todo esto si la guardia me respeta y puedo dormir, que sino es mu peligroso ir en amoto… 8) , asín que:

1. Fotligas
  2. Aphlaton
  3. Josedesmo
  4. Lostintraslation ( que ganas tenía de poner el nombre en una listita :smiley: )

crec qu podriem quedar a les 9.30a besalu,aveure que hos sembla ,aixi podria arrivar-hi totom be ,desde bcn,si ve algu, i lostintraslation tambe podria venir,que hus sembla???

per cert qui es quedi a dinar que ho posi a la llista ,es per reservar al restaurant ,suposu que farem un menu i tira milles , :smiley: :smiley:

1. Fotligas,(dinar)
  2. Aphlaton
  3. Josedesmo
  4. Lostintraslation ( que ganas tenía de poner el nombre en una listita 003.gif )

Jo…relexes mil…treballo i de tardes!!! mala sort de nou!!! :roll:

Jo.....relexes mil...treballo i de tardes!!!! mala sort de nou!!! :roll:

vaya, que coincidencia otra vez no? :smiley: :smiley: :smiley:

Jo.....relexes mil...treballo i de tardes!!!! mala sort de nou!!! :roll:

esto de trabajar los fines de semana me esta matando por momentos, a ti no? :frowning:

Home…mira ja porto 18 anys treballant alternativament els caps de setmana…i la veritat és que no m’acabo d’acostumar…i menys quan hi ha sortidetes, rodades o trobades de ducatistes…que hi farem?.. :roll: :wink:

aveure qui mes s,anima… :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :smiley: :smiley:

1. Fotligas,(dinar)
  2. Aphlaton
  3. Josedesmo
  4. Lostintraslation ( que ganas tenía de poner el nombre en una listita 003.gif )

¿Al final vais a subir? (dos dias seguidos la collada 8O , aphalon lo tuyo es afición), si poneis los sitios donde haceis parada y horas + o -, me puedo acoplar sobre la marcha porque no os puedo asegurar nada por el tema de la p— guardia :oops:

¿Al final vais a subir? (dos dias seguidos la collada 8O , aphalon lo tuyo es afición), si poneis los sitios donde haceis parada y horas + o -, me puedo acoplar sobre la marcha porque no os puedo asegurar nada por el tema de la p--- guardia :oops:

Tendremos que ir a reconocer el terreno, no? :smiley: :twisted: .

Oye Jose, como quedamos??? Y tu Fotligas???, a Besalú, Ripoll??? a quina hora???

Pero macho… para un poco con la moto ¿no?

Nens… este es capaz, con tal de no bajarse de la moto, de hacer sus cosas encima de ella, como los ciclistas. :smiley: :smiley:

Avui no puc fer… i es que JAHlive diu que fa un temps de merda i el meteocat anuncia pluja :evil: :evil: :evil: :evil: . Al menys per demà es preveu un solet guapo :twisted: :twisted: :twisted:

ok , a qui l,interesi i vingui.kedem a les 9 a besalu
lloc: al parquing que hi ha al costat de el pont romanic,que et troves cuan arrives a besalu desde girona ,o banyoles.
per mes dubtes 600015820.
aveure si ens ajuntem uns cuants,tambe vindra alguna japo (hem sembla)
:smiley: :smiley: :smiley: :smiley:
el dinar queda aturat,pero el esmorsar no ¡¡¡¡¡ :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

per cert ,el temps per dema marca sol :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: