Sortida Diumenge 30 Figueres-Andorra

Donç amb alguns moteros de fuigueres sortirem el diumenge dia 30 de setembre cap a andorra pujar i baixar en el mateix dia .
Si voleu venir esteu tots convidats, i em fereu feliç peruqe em penso que de moment soc l’unic que porta Ducati.
Apunteuvos-hi va . :wink: es surt de la plaça del sol de figueres a les 7:30 del mati.

Hola Juli :wink:

El cap de setmana 29-30, es fa la desmoandorrana, i si mires el post que hi ha penjat a la Zona Gironina i el de la Zona Catalana a Salidas y desmocañas, ja som 3 els que anem de Girona 8), i bastants mes de les Zones de Barcelona Lleida i Tarragona.

Si voleu inclús ens podem trobar a Andorra, i tot Ducati :smiley: :smiley: :D, a veure si els teus col.legues es convencen i deixen les aspiradores per sempre mes :D.

Estigues atent a aquests fils. Ja diràs alguna cosa :wink:

Salut i L’s

ja m’agradaria fer la desmoandorrana , però la feina m’ho impedeix , i despres lo de quedar allà dalt es possible , tot depen de la vostra ruta i la nostra , no se per on passarem , vosaltres mes o menys per quina zona us moureu?

Doncs les rutes que es faràn a andorra no les sé, però l’organitzador es en JAHlive, que ara es de vacances, i fins la setmana que bé no torna, li podries enviar un privat per mirar d’assaventarte, i després ens ho dius :D.

Salut

Jaume, Jordi, Mandy on us heu posat…!!! ??? ??? ???
Animeu-vos va quants mes serem mes riurem >:D >:D
Força DUCATI!!! :wink: