SORTIDA HIVERNAL DISSABTE DIA 15 GENER

Com ningu no s’anima aqui va la primera hivernal de l’any per celebrar l’any ducati 2005. La ruta sera per tarragona curteta i aixi consultar la posibilitat de fer la calçotada ducatera.
La ruta començara a la Plaça Francesc Macia a les 9.30 del mati a no ser que plogui o nevi
Bcn-castelldefels-costes garraf-sitges-vilafranca del penedes-salomo i tornada en funcio de les ganes i dia
Qui s’apunta?

Em sembla bé… podem aprofitar que es el temp dels calçots, i anar a Valls, no?

No havia vist aquest post. En principi m´hi apunto.

Pero poc apoc que fa molt fred i el terre esta molt dur. jejeje

jo estare per barna, aixi que tambe m’apunto en principi.

Salut

Hola champions, estic d’examens pero espero veuren’s aviat :wink:

osito

como tenemos el tema? ya hay ruta prevista? hora de salida las 10:00? que fa molt de fred!

Lsss

La ruta començara a la Plaça Francesc Macia a les 9.30 del mati a no ser que plogui o nevi (teniu en compte que si sortim molts cal reagruparse, aixi que efectiva a les 10h)

Bcn-castelldefels-costes garraf-sitges-vendrell-salomo i tornada en funcio de les ganes i dia pero quasi segur sera per la carretera de el carme-querol fins a igualada

No tinc moto… tinc que fer revisió dels 10.000 (els va fer turnat de Pingüinos) y canvi de roda de darrera.

finalment impossible per a mi sortir aquest cap de setmana…

que tingue bont temps i bona ruta!!!

L’ssssssssssss

M´ha sortiti un imprevist i no es possible vindre a la sortida. Ho sento. :frowning:

cachissss

no ha estat gens malament.

Ens veiem a la proxima

Salut