sortideta dia 4 setembre 1000curves

Buenoooo despues del paron volvemos a las andadas de hacer lo que mas le gusta a las ducati curvas, si alguien se apunta espero organizar una salida el dia 4/9.

la ruta a falta de cotejo sera almorzar solo y se volvera a eso de las 15h, eso si se sale temprano 8.30h en estacion fabra i puig.

La ruta , por si los de girona se apuntan va hacia alli

Bcn-llagostera-roses-port de la selva-llança- figueres(por rutas varias) -coll de tapis-frança-ripoll-collada toses-seu d’urgell-bcn.

como iremos a ritmo tranquilo volveremos alla donde nos permita cumplir horario

bueno espero convenceros, mas detalles pronto o en www.ducati-club-cat.com

buffff, a mi no em va gaire bé el dia 4…, una llastima perque tinc ganes de fer una sortida d´aquestes maratonianes que feu. Un altre cop será. Ademés no se si tindre la moto a punt…, l´he de dur a fer la rev dels 10000. Tu saps quin dia obre en chencho el taller?

V´s

pero bueno es que estais cansaos o teneis miedo, vengaaaaa

El dia 4 treballo, cosa extrana en aquest foro ja que tothom fa sortidetes :twisted:

yo si tengo la moto revisada y a punto, que es bastante probable vendre. Ya concretaras hora y lugar de salida.

V´s

8.30h en estacion fabra i puig.
I a esperar que no plogui... 8O

Jo estic a Estoriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil!!!

Cabroncillo, quina envejaaaaa!!! :wink: :wink: :wink:

Tranki RECA jo també treballo!!!
Tarod, anda que te ha faltao tiempo pa decir lo de estoril!!! que envidia me das xaval!!!

sergi,

diga-li al osito que et canti a quina hora a llagostera (o abans per engaxar.me i ja fer algunes curves :slight_smile: ) que jo estic per aqui a dalt.

Ja vaig contestar al foro de ducati-club-cat però no se si ho ha vist.

L¡ssssssssssss

OK, li dic que et truqui… :wink:

ruta definitiva:

Bcn-massanet selva-caldes malavella-cassa selva-la bisbal emporda-verges-riumors-toses-port de la selva-capmany-bcn

uns 350km de na

moltes curves
us hi espero