Doncs això, està previst fer una sortideta semblant a la de l’altre dia, per anar a esmorzar a ca la Iaia, havent passat abans per Monistrol de Montserrat. Després es seguiria per Marganell, Rellinars, Terrassa, etc. El trajecte encara no és definitiu, ja es concretarà tot al punt de trobada.
En principi es quedarà a les nou del matí, i el lloc serà davant del Palau Reial, a la Diagonal. Adjunto un plànol del lloc de trobada, per si les mosques. És després de la plaça Maria Cristina i de la plaça Pius XII. Ja veureu que hi ha una parada d’autobus i una altra de metro - palau reial -
Que ara recordi hi aniran Cornemonster, Joan620, uka620, Xavi750, XumetBDN i jo mateix. No estic segur si Faldelu també vindrà, i crec que vtwin no podrà.
Bé, si m’he equivocat en alguna cosa, feu-m’ho saber.
Ok, comteu amb mi. Una coseta… al final farem una sortideta de matí o de tot el dia? Es faràn 2 grups al migdia per qui vulgui continuar? Si algú s’estira tot el dia probablement jo també…
ho tinc una mica complicat, perquè he de estar a barna abans de les 14h…
Això dels grups crec que era per la futura sortideta a Andorra, ara no estic segur
Vaaa vaaaa no et “rajis”
Per la velocitat no pateixis … sempre hi ha al grup algún “demos-patxorra” com jo, que va a la cua fent esperar al demès :oops:
Jo hi aniré potser vinguin amb mi un parell de japo’ssss. A les 9 ens veiem!!! Cap problema no? ho dic pels japos!!!. Ei que vinc des de Llinars i espero que arribi puntual.
Doncs no varem parar a la iaia, donat la gent que hi havia. Dalt de montserrat a la cruïlla amb la baixada cap a la Ctra. del Bruc. ens varem trobar un tal “Mir” amb una ducati… no recordo el model, l’home tan entusiasmat al veure 7 ducati juntes ens va dir que la iaia seria molt plena i que segurament hi hauria control de mossos, total que varem anar a esmorzar cap on deia aquest company, trobant que estava a tope de ciclistes, així que varem decidir reornar a la nostra ruta inicial. Varem passar per la iaia i efectivament estava a tope de motoristes… de mossos ni un…així que varem parar a esmorzar a la gasolinera del poble ??? estant a la terrassa acabant ja… va començar a ploure, va ser un xàfec, però ens va fer recular, ja que, sembal ser que el tram de Rellinars és bastant revirat i cap dels que anavem ens feia el pes l’aigua i les corbes… aixì que varem tornar per on varem venir… trobant que només estava mullat 500 mts al voltant d’on varem esmorzar.
Però en fí, la trobada va ser positva…alguns ja es coneixien i d’altres no… jo personalment vaig gaudir molt i la companyia va ser immillorable…el ritme doncs com sempre…uns més ràpids altres més lents…però això sí tots es varem entrendre perfectament.