Idem , company . Em sembla de P.M que aprofitesis el dia a tope.
no hi havia camara…pero van apareixer 3 telefons fent fotos i al final semblava un reportatge!!!
k passa !!! i les fotos!!?? ??? ???
pokes vegades kvinc i… a veure si a part de n Juli ni han mes k em tenen mania!! :knuppel2: :knuppel2:
:2funny: :2funny: :2funny:
Anna, Jordi… En Mandy n’ ha penjat algunes… :
Ah! Que no en teniu prou?
Jo tampoc :buck2:
:2funny: :2funny: :2funny:
Petunets i V’ssss
: es que no l’havia vist…
però falten fotos!
:knuppel2:
No en tenim prou !!! , si algú te proves del delicte que les penji ara o calli per sempre
FOTOS !!!
Anna( Blackgi) , mania , i ezo qué é ? :2funny: :2funny:
La mania és una condició mèdica severa caracteritzada per un estat d’ànim i una energia extremadament elevats, i patrons de pensament anormals. Hi ha diverses causes possibles per la mania, però se l’associa sovint amb el trastorn bipolar, on episodis de mania poden alternar-se cíclicament amb episodis de depressió clínica. Aquests cicles poden estar relacionats amb ritmes diürns i estressants ambientals. La mania varia segons la intensitat, des de mania moderada (coneguda com a hipomania) fins a mania severa amb característiques psicòtiques (al·lucinacións i deliris).
Els pacients maníacs poden haver de ser hospitalitzats per a protegir-los a ells mateixos i als altres. La mania i la hipomania també han estat relacionades amb la creativitat i el talent artístic.