surtidetes

Algu normalment els capsde setmana està per Andorra!!!esque jo hi soc tots els findes i m’agradaria fer alguna sortideta (sol no es lo mateig) així que si algú espot apuntar…ja sabeu!!!

Jo vull apunta-me, podriem quedar a Ponts.

saludos

no estaria malament…pero tinc una monster he

doncs la veritat es que fa uns dies que em volta pel cap pujar a Andorra, volia anar a fer algunes compres, equipació per anar amb moto. No se si val la pena fer les compres allà peró al menys es una bona escusa per fer un grapat de Km´s amb la moto.

siau

Xavier, estoooooooo

¿Desde cuando te dedicas a hacer la competencia a los contrabandista de La Seu??? jejejejejejeje

Pues no sé yo si en los sucesivos “findes” podré fugarme despistando a la parienta. :cry:

es que he buscado una forma para subencionar la moto…esque llos tubos, el radiador, … e mu caro :smiley: :smiley: :smiley:

no que tengo la novia alli y el viernes subo pa allà

VENGA A VEURE SI FIXEM UN DIA, HAURIA DE SER DESPRES DE LA KDD. QUE US SEMBLARIA EL DIA 1 D’AGOST

d’acord

Que joiooooo, se busca la novia a 150 km., con carrepera de pre-montaña por el tema las curvillas, tiene la semana entera pa hacer el “bandarra” y fichar solo los fines de semana … Además seguro que es un encanto de chica y le gusta las motos … Xavierr, eres un tío con suerte, jejejejejejejejeje :twisted:

Hola JAHlive, sóc el pesat de la II Reunió de Monstres. Com teniu el tema des de les terres de Lleida? Us animeu a venir?. La web que estem fent encara és un pèl cutre, però el que s’hi ha de llegir, ja s’hi llegeix. www.monsterclubcat.es.mw.
Ja em direu alguna cosa. Adeuuuuuuuuuuu!

home, entre pitos i flautes son 180 km. fins casa seva, pero bueno…

jo auqest finde no puc…no se que faré pero no puc. Per lo que fa a la quedada, espero que si…haber si algu de lleida s’apunta…perque de Lleida a girona hi ha un troset i molt aborrit…(he¿? ducatoni¿?)

T’entenc perfectament, anar sol és un pal. Si finalment t’animes, envia’m un correu des de la web monsterclubcat.es.mw abans del dijous.
Fins aviat!?