S’organitza sortideta? o què? potser ho decidiu avui al bar? jo no aniré avui, estic treballant :roll:
A mi m’aniria bé sortir el dissabte (millor que diumenge)…
Ja direu alguna cosa…
Jo surto el dissabte amb el meu cunyat en direcció tossa (365), t’apuntes? això si, mirem de sortir d’hora, que hi han motos :twisted: :twisted: Ho parlem a les desmocanyes, ok?
Jo em sembla que no podré. Estaré canviant els pneumatics a la Multi. Això si, un cop els hagin montat, cau una rutilla d´aquestes de tarda-vespre !!!
Que disfruteu !
si salis el sabado igual hasta podria ir, ya direis algo
No puedorrrrr ¡¡¡¡¡
Estic pringat tot el cap de setmana… :evil:
Jo sortiré de Sabadell a les 9:00 el dissabte, des de la rotonda que hi ha davant de l’hotel Sabadell i el Banc Sabadell (en el passeig a on està el Corte Inglés) i com vaig dir, anirem a Tossa. Qui vulgui venir, ja sap :twisted:
ho sento pero jo de moment estic sense moto, o sigui que aquesta setmana santa no se si estara ja o que :smt022 :smt022 :smt022
Yo este fin de semana…Camiones en Montmelo
Vist l’ambien 8O t…em quedaré a veure les curses per la tele…i a la tarda o el diumenge al matí sortiré amb el meu fill. Serà la 1 sortideta cap al Montseny amb el nen de paquet!!!
Ell ja ha anat moltes vegades de paquet…a vereum conm aguanta quasi una horeta de corbes…igual em diu que ja no vo, pujar més…ara que m’extranyaria molt!!! Està enamorat de la DUCATI i més de la MTS…no sé perquè serà…
joer para un dia que puedo salir… 8O
Com va anar Kiko?
Va aguantar el noi?
Com està el Montseny??
Teti…el Montseny bé…malgrat l’asfaltat aquell asquerós…però està sec i es pot rodar bé.
En quant al noi…de conya…vaig apretar una miqueta a alguna corba i seguia els meus moviments molt bé…només que s’arrepenja molt a la meva esquena i se’m fa pesat…però bé…la veritat és que em va sorprendre gratament…es pot dir que ja tinc una altre “paquet” per a sortir en moto…jejejeje
:smt023