Tandas Montmelo 27/08

Fueron mis primeras dos tandas, la primera estaba un poco cagadillo, pero la segunda me lo pase TETA, tocando rodilla en las curvillas y a toda castaña. Vaya pasada.

Ya me he a puntado para el día 26 para dos tandas más y para el día 10 de Octubre en el cursillo de ZK.

Con lo bien que me lo pasé me parece que ya no me muevo del circuito.

Fue alucinante.Os lo recomiendo

Uyyyyyyyyyyyy, estic veient un altre enganxat al circuit, la “síndrome d’abstinència” es duríssima.

Que bé que es passa al circuit, tinc moltes ganes de probar la 749 a Montmeló, de moment tant sols he rodat amb ella a Cheste.

Hauré de fer una visita al Servicaixa, ja ho veig…

Eiii RECA!!, que m’alegro que t’ho passesis pipa, que me’n vaig recordar!!. A veure si ens veiem aviat en el Circuit, que ja tinc gomes!!. La veritat és que el Circuit quan es prova…

Gràcies per les tandes Sergi, he agafat per el dia 26 a les 15:00 y a les 16:45, era lo unic que quedaba.

Espero que ens veiem aviat, em vaig trobar a un company teu.

Saludosss

Sí, en Marc, ja el vaig avisar, perquè en principi anàvem junts.
:wink:

Mariques a veure si aviseu!!!

Increible acabo de comprar una tanda i m´he confos amb l ´hora i l´he agafat a les 10:40 :roll:

Però si ja no en queden per les 10:40 8O

Doncs noi al final he tret dues perque clar per anar solet he tret una altre per un coleguilla i no anar sol. El que si faré també es el curs de Zuke diga´m a quin grup estàs.

parla amb el tio de zk i li dius que et posi al mateix grup.

ok

Ja tinc les dues tandes i son per les 15:00. I en prinicipi deixarem el grup a veure com funciona. Adeu!!!

ok