Weno companys, aki teniu una proposta atrevida pels mes aguerrits… :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Clar q el fred apreta i s’hauria de fer aviat.
Resum de la ruta:
Sabadell - manresa - calaf - ponts - la seu d’urgell - andorra - pas de la casa - puigcerdà - font romeu - bouloternere - le perthus - figueres - besalú - olot - ripoll - vic - sabadell
Total: 615 km
Durada: 8 hores (tirant llarg)
PER FER-HO EN UN DIA!!!
Joder es q pegarme 600 km del tirón en la 999 puede ser de masocas…pero me lo pensaré, solo si esas carreteras tienen buenas escapatorias de arenilla. jejejeje
Joder es q pegarme 600 km del tirón en la 999 puede ser de masocas…pero me lo pensaré, solo si esas carreteras tienen buenas escapatorias de arenilla. jejejeje
em sembla que al foro del MonsterClubCat han posat el dia 29 d´octubre com a data de la sortida. Lamentablement jo no podré venir perquè s´escau amb les festes de Sant Narcís, i toca currar.
Weno companys!! de moment no hi ha cap data definitiva pero, q tal si ens comencem a prendre el tema en serio i comencem a proposar dates??? quines dates van be a la gent???
En quan a dia de la setmana jo diria un disabte pq els pocs q s’han pronunciat han dit això pero, si us plau… intentem agilitzat el tema i aneu proposant dates o dieu si mes no quines us van be!!!