Vamos a estrenar este nuevo foro!!!

Se dice pincho, churi o bardeo, no navaja, que eres un analfaburro… ;D ;D ;D

:smiley: :smiley: :smiley:

Y no es que me fije en los bultos de la gente, eh?!

Que a mi me lo dijeron!!!

:smiley:

Por cierto DUE, ¿Cuando trabajas nen?

¿seguro que no tienes algún paciente que necesite su medicina y estás tu por ahí en un ordenador? ¿A ver si va a pasar algo malo?

Anda, tira, ve a ver que todo vaya bien, anda!!! >:D

Es una mica sectari aixo de les provincies, no? :frowning:

I mes per a un com tu que posa com a ubicacion “La tierra 2” no?.. :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Es que per un moment habia cregut que el general de catalunya habia desaparegut, despres he baixat l’scroll i l’he vist. :embarassed:
Esta be aixó de comunicació localitzada. :wink:

Per cert, dins La terra 2, sóc d’Argentona (nascut a BCN, remullat a Alella i nou veï d’Argentona)

Que va nen, si hoy me han dado suplencias de camillero y estoy que no doy palo al agua ::slight_smile:

Ja ho se, ja ho se que ets d’Argentona. :wink:

Per cert el Multistrada (a Llinars del Valles) i jo (Dosrius) estem esperant que un dia ens proposis una surtideta… Oi Kiko? :slight_smile:

Per exemple…ruta de la font picant!!! ::slight_smile:

Iepppppp…deia que aqui es un bon lloc per escriure el català, si en saps o vols aprendre…res més…Cadascú que escrigui com vulgui…faltaria més… :knuppel2:
Ah! sí… :tickedoff: i també per si vols tocar allò que no sona al Slanneh o a qualsevol altre :wink:

Muchos tocamientos y bultitos de la peña leo yo por aqui…
Cosas del madikitas racing team :smiley: :kiss2: :kiss2:

E lo ke tiene el madikitismo ¡¡¡

:2funny:

Respecte lo de la sortida, es cosa complexa. La novia em te a casa raptat :smiley:
Acostumo a matinar el diumenge i amb l’excusa de “et vaig a buscar l’esmorzar” faig 50Km.
A més, sóc un patata. Encara no he gastat l’ultim centimetre de neumatic :embarassed:

Tatxas…no seras l’unic patata :coolsmiley:…t’ho asseguro :wink:
No importa el teu nivell de conducció…el que importa és la teva presència…va noi apuntat i si de cas diga-li a la novia que li portaràs una coseta d’andorra!!! :smitten:

Ahh ¡¡¡ les novias ¡¡¡ :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2:

Que potser la teva es amiga de la “novia” del lider negro? :smiley:

;D ;D ;D

Lo teneis quemao a este hombre ???

Si tienes toda la razon del mundo las mujeres son las que mandan, por lo menos en mi caso. :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Uns dies de vacances i mes foros oberts :crazy2: ens acabaran despedint de la feina :2funny: :2funny:

Hablad por vosotros… :coolsmiley:

¡¡¡ En mi casa mando yo ¡¡¡¡

… porque me deja, :embarassed: claro ¡¡¡

:smiley:

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Sigo de vacaciones,pero a ti te controlo ;D