Video sortida IVKDD???

No se si ja s’ha penjat, si es així no he sapigut trobar-lo, em refereixo al video de la sortida de la IVKDD que va fer l’Aphlaton. Algú sap si ja s’ha publicat???

Gràcies!

Tenían a varias personas grabando en video y se decidió reunir todo el material y llevarlo a editar.
Lo que no se para cuando estará ???

Ah, ok! gràcies Jose, no ho sabia, pensava que potser ja s’havia penjat… esperaré ansiós :slight_smile:

eso, eso… que yo también quiero verlo… ;D

Uriiiiiiiiiiiiiiii!!! Mamón!!! :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2:

Si, si … Uri mamon ¡¡¡¡¡¡

Y Tomatito ¡¡¡¡ ? ::slight_smile: Andeandara? ???

También yo tengo ganas de disfrutar viendo ese vídeo y recordando … ji ji ji ji

Salu2 y gracias y ánimo de antemano a los currantes de la cámara + editing :wink:

:batman:

S’hauria de localitzar urgentment al tomatito aquest i a l’Uri…a veure si els localitzo telefònicament!!! :knuppel2: :knuppel2:

eoooo!!!

perdoneu, por-t’ho força temps sense estar per aqui degut a que tinc feina nova i estic de viatge cada semana, UNA MERDA!!

sobre el video bones noticies, el colega que el fa, despres de ja varies discusions per el que ha tardat m’ha dit que ja el te fet!!

nomes falta que el pugi al youtube y que jo us posi l’enllaç!!!

ESTIC SEGUR QUE ENCARA QUE LA DEMORA A SIGUT EXESIVA US QUEDAREU TOTS BOJOS CUAN EL VEIEU!!

si estic per aqui el dijous que bçe ens veiem per les desmocanyes!!

ABRAÇOSSS!!!

Això són molt bones noticies!!!
Va Uri no ens facis esperar més!!! :tickedoff:

:wink:

Salu2

:batman:

Noticias frescas…Uri, que ha asistido también al enlace entre Willow y Silvia, nos ha dado la confirmación que el video ya está terminado, solo pendiente del formato para colgarlo. :wink:

Collunut!!! ja tinc ganes de veure’l

:frowning: >:( A quien decis que tenemos que colgar?

:crazy2: