Siempre nos quedará Barcelona Marieta, 1-3 de Junio.
Hombre, yo si pudiera bajaría antes … eso ni lo dudes, con o sin paella.
Salu2 y besos
:batman:
Siempre nos quedará Barcelona Marieta, 1-3 de Junio.
Hombre, yo si pudiera bajaría antes … eso ni lo dudes, con o sin paella.
Salu2 y besos
A.- La localitzacio de MECCANICA es: :![]()
Poligono PARQUE SUR
C/ARGANDA. nave U-3
Tfn. 964 257979/256073
Per si algú va amb cotxe o moto o bicicleta o avio o a rastres i genollones, directament al restaurant:
B.- PLANOL de "com arribar al lloç una vegada…arrives a “BINIKASSIM”
Lítinerari está marcat amb rosso ducati i es:
N-340 - Avd. Castelló - Avd. Frares - Avd. Ferrandis Salvador - C/La Corte- paseo Pilar Coloma.
Si se arribe desde Valencia per la N-340, la entrada está ven señalada i voras que deixes a la esquerra una gasoflinera de Campsa i de seguida davant voras una rotonda amb una inmensa escultura de una clau d’aquelles antigues, ¡NO ENTREU A LA ROTONDA!!, vosaltres a la dreta, paseu per davant un taller , a la dreta, i unes roulotes
a la isquierda, la seguent a la isquierda i …¡tuto dreto, al fons, fins la mar!, una vegada teniu al front la mar (darrera unes villetes), altra volta a l’esquerra i tot recte arribareu un punt on es bifurque, pues vosaltres recte (i no a la …dreteta), recte, recte, recte fins el fons altra volta en que encontrareu una perpendicular i enllá a la vostra dreta una caseta e fusta, pues la rodegeu (com els indios :crazy2:9 i aparqueu allí detras, el ristorante esta a 2 segons. ![]()
C.- Adjunte la llista que EM CREÇ ACTUAL: :coolsmiley:
Apunteu-vos, esborreu-vos o feu-li nugs a les puntes. ¡Lo que vulgeu pero JA!!
1.- Passione
2.- Majo
3.- Spider
4.- Sote
5.- Perdigot
6.- Nuria
7.- Pascual Alexis
8.- Marieta
9.- Rafeta
10.-Fran- Sisco (rafeta’s friend)
11.-2P
12.-Mamen
13.-PableraS4R
14.-Ani
15.-Capitan
16.- Ximo-Vlc
17.- AyAyAyyy
18.- Pez Globo
[archivo adjunto borrado por el administrador]
Ahgggggg
!! ¡El maldito Al- Zeimher!! Se me olvidave.
Lahora en MECCANICA es a les 09:00 OCLOCK, pero OCLOCK, OCLOCK!
Miguel , L’amo d’alló, munyirá la vaca i si fa falta també el bou pera que desdeyunem allí. Els xurros…Cadascú el seu (es pot negociar, eh!) ![]()
Ala! A Cascarla! :crazy2:
No, si aún voy a pasar envidia y todo …
Pasadlo estupendamente chic@s.
Muchos salu2 a tod@s.
Una lástima que el 21 no podamos coincidir
En fin,como he leido antes,a la KDD de Barna si que vas,ahi si que coincidiremos,si no es que organizamos un sarao-marroquí antes
![]()
Un saludo
![]()
Aupa Luis, esfestivamente, nos veremos más que posiblemente en la IV KDD.
El mes de Mayo ya lo tengo todo pillado, pero si definitivamente se asoma por fín el buen tiempo, no te digo que no aparezca por allí antes del primer fin de semana de Junio.
Ahora que ya me conozco el trayecto …
¿Ya vas a estar tú bien Luis para dentro de un mes?
¿O vamos pensando ya en hacer una colecta para tunear tu nuevo dos-ruedas?
Espero en cualquier caso que jubiles pronto el “katxarro” ese.
Salu2 luis
Ho sent molt xics, peró tinc que trevallar el dissapte.
Si acabara prompte ja vos cridaria i faria per anar a dinar, peró de moment no compteu amb mi.
que jo no puc collonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ma cago en el Pato Donald. i en Miguel bose cantando DOn diablo
Abraços als germans ( que no primos ) castellonencs .
1.- Passione
2.- Majo
3.- Spider
4.- Sote
5.- ( a cagar a la via)
6.- Nuria
7.- Pascual Alexis
8.- Marieta
9.- Rafeta
11.-2P
12.-Mamen
13.-PableraS4R
14.-Ani
15.-Capitan
16.- Ximo-Vlc
17.- AyAyAyyy
:coolsmiley: ¿Está Bé?
1.- Passione
2.- Majo
3.- Spider
4.- Sote
5.- Pakete (rafeta’s friend)
6.- Nuria
7.- Pascual Alexis
8.- Marieta
9.- Rafeta
11.-2P
12.-Mamen
13.-PableraS4R
14.-Ani
15.-Capitan
16.- Ximo-Vlc
17.- AyAyAyyy
18.- Pez Globo
19.- Miguel Meccanica
Está de categoría David,saps que eres un artista jejeje,lo que fa falta es si ha una llista que la gent que eix de Valencia en amoto per a fer la ruta , perque ahir a les desmocanyes,es va tratar el tema i ni havia un poquet de confussió al respecte.
Algu va en moto a Castelló i va a fer la ruta?? (que collons faig jo diguent esto si jo ara soc un tullit
:D)
![]()
Nosotros iremos en coche directos a la paella. Sote, tú ¿te vienes con nosotros?
Pues si tengo sitio en el coche…te lo agradecería.
Mis muletas y yo ocupamos muy poquito y cabemos en cualquier sitio,es la ventaja de ser xiquitin y ocupar poco espacio
![]()
En serio,que ganas tengo de hacer vida normal :tickedoff:
Gracias Majo y Jose ![]()
¿Ningú més s’apunta? vaaaaaa, animeu-vos! ![]()
Yo, es que a todos lados no puedo llegar, pero que conste que me encantaría.
Salu2
SOTE…¡¡Listo eres REDEU!!!
![]()
¡¡¡SI SEÑOR!!!, Creç que farie falta eixa llista de “AMOTORISTES”, si. ![]()
En principi nosaltres contavem en tots els de la llista menys “els Apassionats prenyats”
i “Luisito el tullidito”
, peró…
Mes que res per:
1º.- No estar esperant allí (en MECCANICA) a algú que resulta no pensabe vindre amb moto.
2º.- Miguel te pensat comprar una vaca per mullir-la i preparar el desdejuni peró si forem poquets va dir que no caldria fer eixa despessa i es munyiria ell mateix perque fent conters pensa que …trauria prou. ![]()
Hola a todos.
Por fin aparece el “CURRI”. Por supuesto voy en moto, y en vista de la extensa lista de vehiculos para el desplazamiento, me voy directo para Castellon, a encontrarme con la Verge de Lidon y San Pascual.
Saludos.
No pasamos por el mejor momento…
Iré directamente a la comida.
Hemos pasado un rato muy ameno.
El sitio muy chulo, la comida buena y la compañía de lujo… ![]()
Jose,como te he dicho esta mañana,me ha sabido fatal no poder asistir,pero mira,se me ha complicado lo del pie,y ha hecho que no haya podido asistir.
Me alegro que lo hayais pasado de lujo,aunque con los amigos orelluts…muy dificil aburrirse.
Me ha sabido mal no poder asistir,ya que la gente de Castellón había puesto mucha ilusión y esfuerzo en organizar nuestra primera visita a su terreno (nos llevaban 2 de ventaja),y mira,al final por causa mayor a última hora no he podido asistir.
Espero recuperarme pronto y subir a compartir paella y risas con els orelluts ![]()
Siento haber avisado tan tarde :\ de mi baja de la lista cuando os he llamado por telefono esta mañana.
Un saludo
SOTE, no et preocupes. La disculpa (per a RES NECESSARIA) et honrre i cataloge com a persona seriosa i responsable. Amiç ![]()
Eres lùnic de TOTS ELS POCS QUE SE APUNTAREN Y NO :knuppel2: VINGEREN que ha escrit despres ( també ho vas dir antes mitjançan Passione) donan`t una explicació, que si en cap cas es demana ni es obligasió donar, en el teu encara menys, peró que se agraix, s’agera agrait per diferents motius.
De cualquier forma, milers de gracies als que van vindre (de ruta i/o al dinar i ens van fer pasaar una bona estoneta. BONS AMIÇS. BONA, BONISSIMA GENT amb ducati o sense ducati.
Gracies.