Y ara... què puc fer...

amb la moto??

Hoooolaa a tots… ara que tinc moto… ( :lol: CLINK!!)… la meva Monster … voldria saber una cosa… en els circuits…(Montmeló…per exemple…)… què es fa…?? és dir… això de les tandes es còrrer i còrrer no?¿?.. però n’hi han cursets per aprendre a conduir millor o coses d’aquestes…???

jope… torna a ploure… així no hi ha manera snif snif snif…

L’ssssssssss!!!

Alix, es molt recomanable anar a algún curset, pots anar-hi, sense por, t’ho passaràs de conya i aprendràs.
Tranquila, hi ha 3 nivells, baix-mig-alt, pots triar el que vulguis, jo, pel que tu comentes et recomanaria el baix, però sempre pots canviar de nivell quan tu et vegis més segura i si veus que els del teu grup van “parats”.
Si vas a Montmeló a un curs de ZK o alguna cosa pel estil prepara de 200 a 250 euros per tot el dia, es car, però val la pena.

Si no crec que un dia de setembre fas una sortideta en direcció a Basella rodejada de Ducatistes, NO HI HA MILLOR CURS QUE AQUEST.

sí…CLAU… estan les sortides aquestes amb gent… però deia això dels cursos en “tancat” per veure si puc 'nar o no…

suposo que trucant al circuit m’informaran… o els cursos els organitza una altre gent!!! :?

mira www.actionteamonline.com alli i ha molts cursets en diferents circuits, Encara que hi ha una noticia no gaire bona :stuck_out_tongue: .

jo m’he apuntat el 10 d’octubre al de ZK que fan a Montmeló. Encara hi ets a temps per apuntart-hi.240€

http://www.escueladeconduccion.com/

uysss… en esas fechas estaré en madrid… en la kdd… :oops:

Alix, jo també m´he apuntat amb el Reca al curs de Montmeló la forma de funcionar que tenen es la següenta.

Divideixen a la gent en tres grups.

A, B, C.

I dintre d´aquests grups fan uns sub-grups en funció de la cantitat de gent que ho fa, normalment uns 5 o 6 grups. Resumint, jo de tu em posaria al grup C6. Que es on t´explicaran, com s´ha d´anar en moto al circuit, aprendre a fer la traçada correcte frenar als punt que indican, et filmaran i et corregiran la teva posició a sobre de la moto… Imprecindible portar mono pell, guants pell, botas i evidentment casc i ja si t´animas aquell tanguilla Ducati Corse que vas dir que havies comprat jejejejeje :smiley: :smiley: :smiley:

Fes una volra per aqui.

www.escueladeconduccion.com

JAHlive:
“Encara que hi ha una noticia no gaire bona.”

Quina es la noticia no gaire bona? No la veig

no se qui va publicar una noticia o article sobre una rodada en la que el s “profes” es van ficar amb la Duca, no ese per on para

Això del curs estaria bé pq jo me pillat una Monster tb i vull aprendre a plegar que vaig amb colegues i és un escàndol com es pleguen els tius 8O

pues si os apetece a los principiantes yo me apuntare a un curso tambien del zk pero el basico, paera el 30 de oct creo!! es que me joderia molestar en un curso de mas nivel y a las vez me acojonaria, por eso el basico basico.
saludos

estooooo… jejejeejeje…el 30 jo no puc…que estaré a cheste… 8)

jijijijijijijii… però si no cau ni en 10 ni en 30 d’octubre… m’apuntuuuuu!!!

pues si os apetece a los principiantes yo me apuntare a un curso tambien del zk pero el basico, paera el 30 de oct creo!! es que me joderia molestar en un curso de mas nivel y a las vez me acojonaria, por eso el basico basico. saludos

Cesar apúntate al del día 10 de Octubre que de momento vamos Reca y yo. Te pones en el curso C5, C6. La diferencia con el que tu dices es cólo el trazado. Hazme caso.