Hoooolaa a tots… ara que tinc moto… ( :lol: CLINK!!)… la meva Monster … voldria saber una cosa… en els circuits…(Montmeló…per exemple…)… què es fa…?? és dir… això de les tandes es còrrer i còrrer no?¿?.. però n’hi han cursets per aprendre a conduir millor o coses d’aquestes…???
jope… torna a ploure… així no hi ha manera snif snif snif…
Alix, es molt recomanable anar a algún curset, pots anar-hi, sense por, t’ho passaràs de conya i aprendràs.
Tranquila, hi ha 3 nivells, baix-mig-alt, pots triar el que vulguis, jo, pel que tu comentes et recomanaria el baix, però sempre pots canviar de nivell quan tu et vegis més segura i si veus que els del teu grup van “parats”.
Si vas a Montmeló a un curs de ZK o alguna cosa pel estil prepara de 200 a 250 euros per tot el dia, es car, però val la pena.
Si no crec que un dia de setembre fas una sortideta en direcció a Basella rodejada de Ducatistes, NO HI HA MILLOR CURS QUE AQUEST.
Alix, jo també m´he apuntat amb el Reca al curs de Montmeló la forma de funcionar que tenen es la següenta.
Divideixen a la gent en tres grups.
A, B, C.
I dintre d´aquests grups fan uns sub-grups en funció de la cantitat de gent que ho fa, normalment uns 5 o 6 grups. Resumint, jo de tu em posaria al grup C6. Que es on t´explicaran, com s´ha d´anar en moto al circuit, aprendre a fer la traçada correcte frenar als punt que indican, et filmaran i et corregiran la teva posició a sobre de la moto… Imprecindible portar mono pell, guants pell, botas i evidentment casc i ja si t´animas aquell tanguilla Ducati Corse que vas dir que havies comprat jejejejeje
pues si os apetece a los principiantes yo me apuntare a un curso tambien del zk pero el basico, paera el 30 de oct creo!! es que me joderia molestar en un curso de mas nivel y a las vez me acojonaria, por eso el basico basico.
saludos
pues si os apetece a los principiantes yo me apuntare a un curso tambien del zk pero el basico, paera el 30 de oct creo!! es que me joderia molestar en un curso de mas nivel y a las vez me acojonaria, por eso el basico basico.
saludos
Cesar apúntate al del día 10 de Octubre que de momento vamos Reca y yo. Te pones en el curso C5, C6. La diferencia con el que tu dices es cólo el trazado. Hazme caso.