1eres Desmocanyes Barcelonines...

Bones Berrus!! Dijous passat em vai estrenar a les Desmocanyes de Barcelona :knuppel2:

La veritat que és molt diferent a les de la nostra Z. Gironina… :smiley: vaig estar molt ben acompanyada ;), els bocates molt bons i el lloc i la gent molt bé!! :wink: En Pigri i en Harry van venir-me a fer un xic de costat per no deixar-me sola davant els perills de la Ciutat Comtal!! :buck2: jejeje

El “garitu” dels DesmoXupitos, una passada :stuck_out_tongue: El xupito Ducati molt bo i original >:D i el “Lewinsky” akest… no el vai tastar però vai veure amb els meus propis ulls que és força bo… us el recomano ::slight_smile:
Ens vam portar força bé!! :wink:

ahhh… Anar amb la Tatat amb la Ducati ha de ser Genial, però anar amb la seva Scooter 125 de xinxeta seva, no té preu!!! :smitten: jijiii

Ja posaré algunes fotus :stuck_out_tongue:

Ptons wapus!!!

ja estas fitxada!! no sabia kin nick tenias pero ja estas fitxada jajajjajajaj

Yoli ya se te ha pasado el dolor de cabeza… ?;D ;D ;D ;D
vaia tela, quin fart de riure entre la lewinski i lo que no era la lewinski…
molt guapo el chiringuito i molt originals els noms dels chupitos.

Al carrer valencia hi havia un control o s’assemblava molt … El vaig veure a temps ir vaig girar abans :2funny: :2funny:

Ya sabeis los demás Gironins… apreneu de Esther y pasaros por aqui alguna vez :wink:

Pigri, lo que mola de los nombres del garito de los chupitos, es ir haciendo conexiones entre las distintas columnas, te pegas unas risas de cuidado. Y un pelotazo también :2funny:

Ese truco no me le sabía … :2funny: :2funny:, pinta bien …

Eso eso, como Kremer y Ducatigirl !! :smiley:

DucatiGirl ara et falta passar per les desmocanyes maresmenqueess el dia 3 de juny!! >:D :wink:
O a veure si els gironins baixeu o pujem nosaltres!! jeje

L’ss

Al maresme?..Verano…playa…calor…bikinis…ME APUNTO!!! :2funny: :2funny: