749 a cardedeu

Bones gent
El divendres sobre les 19:00 vaig veure una 749 dark al semafor
de cardedeu. Es algú del foro? Es que jo també soc de Cardedeu i
em faria gracia saber qui es.
Vssss

Hola Xavi900SS.

Jo no soc el de la 749 dark. Peró soc de la Roca del Vallés.

Salutacions veí.

V´s

Si alguna vegada veus una 800 SS bastant dora pel matí per parpers / dosrius /… soc jo.

Collons dons jo era de la Roca fins fa 3 anys que vaig anar a viure a Cardedeu. A verue si quedem algun dia per fer una sortideta amb els de la zona, així ens coneixem tots. Per cert la carratera del parpes jo també la faig sobint. Sobretot els caps de setmana per fer una volteta curta.
V’sssss

Te collons que siguem veins hagís viscut a la Roca i mai no ens hagim vist.

Respecte a la sortideta només has de dir-ho . Normament acostumo a sortir els dissabtes pel matí.

V´s

Passssa Nennnnnnssss que jo estica a LLinars!!! la Xavi900 si que ja el vaig coneixer l’altre dia a l’aniversari del Monsterclub…per cert surt un petit retall a “Motociclsmo” la fot del grup que surt és meva…jejeje!!!
A veure si és cert i ens trobem almenus per prendre un cafetó!!! i així ens coneixem!!!

Aquest cap de setmana jo ho tinc fatal ja que tinc trasllat, pero si voleu el cap de setmana que ve podem quedar per fer una ruteta.
A no ser que volgueu venir a fer tresllat que caixes n’hi ha per tots,jeje :stuck_out_tongue:
Es broma home, pero això de tenir ducatis veïnes i que no ens coneixem no pots ser.
Vssssss

Vinga doncs. El 3er cap de setmana de Maig fem una volteta i ens coneixem.

V´s

El 21 o 22??? també podriem aprofitar i si es fa sortida del Monsterclub o de ducatiastas.com anar plegats i així “matem dos pajaros de un tiro” no??? o si més no quedem per a fer un vermutet…a LLinars per exemple???

Per mi perfecte quedar també amb l’altre gent. No crec que tingui probleme
per venir el 21 o 22, així que la setmana que ve en podem acavar de parlar.
Vsssss

El 21 i 22 hem va molt malament. ¡¡¡ Tios que es casa el meu germà !!!.

Potser el 21 pel matí però poqueta estona. Ostia que m´agradaria coneixer els veins que tenen Ducati.

Bé la propera setmana en parlem.

V´s

Nota :Ja se que hi ha molts seguidors del Fernandito Alonso però espero que aquest tio no guanyi el Diumenge. No el puc veure ni en pintura. No se més o menys com ara el Sete.

Miki opino igual que tu en referencia a Sete i l’Alonso… I lo del 21-22 de maig ho vas proposar tuuuuuu (vas dir el tercer cap de setmana no???
:smiley:

Si voleu podem quedar aquest cap de setmana 14-15. No se com ho teniu, pero a mi em va força be.

Teniu raó vaig dir el tercer cap de setmana però volia dir 14-15.

A mi el 14 hem va de conya.

Com ho teniu vosaltres?

V´s

Nota : Encara que el Fernandito no va guanyar l´alegria no és complerta. Jo volia que ni acabés la cursa.

OK, per mi podem quedar dissabte 14, fer una volteta fins a Collformic (Motseny), que hi han forces curves i després anar a fer el vermut de rigor per criticar les japos.
Si us semble be podem quedar a les 9:30h a l’estació de Renfe de Cardedeu.

OK. 9.30 Estació Renfe Cardedeu.

L´estació és a l´entrada de Cardedeu venint de Cardedeu oi?

Collfromic hem sembla be.

V´s

Vull dir venint de Granollers …

V´s

Si just passat el primer semafor a la dreta hi ha una entrada de l’aparcament que et porta fins l’estació.
Ens veiem dissabte.
Per cert si tens qualsevol problema per venir o vols comunicar-te amb mi t’envio un privat amb el meu numero de mòbil

OK. No et preocupis si tinc algun problema t´ho diré.

Fins dissabte.

V´s

Jope nois…jo treballo aquest cap de setmana!!! el dilluns si que tinc festa!!

ara que treballo de tardes…jo a les 12:30 màxim 13:00 haig d’estar casa…començo a les 14:00 h. Em donarà temps no???
Va vinga m’apunto!!!
Dissabte 14 9:30 estació RENFE Cardedeu OK!!!